Reklama
Rozwiń
Reklama

Krzysztof Klicki po 26 latach przestaje kierować Kolporterem

Właściciel i prezes kieleckiej grupy Kolporter przestaje kierować spółką, żeby zająć się „nowymi projektami inwestycyjnymi”.

Publikacja: 12.12.2016 14:55

Krzysztof Klicki

Krzysztof Klicki

Foto: Fotorzepa, Michał Walczak

Nowym prezesem dystrybucyjno-handlowej grupy będzie Grzegorz Fibakiewicz, dotychczasowy wiceprezes grupy. - Podjąłem decyzję o przekazaniu funkcji prezesa Grzegorzowi Fibakiewiczowi, który wspólnie ze mną, od początku, budował obecną pozycję spółki. Decyzja ta jest dla mnie naturalnym etapem rozwoju Kolportera, przekazanie sterów spółki w odpowiednie ręce planowałem już od dłuższego czasu. Uznałem, że przejęcie tych obowiązków przez tak doświadczonego menadżera jak Grzegorz Fibakiewicz wpłynie pozytywnie na dalszą działalność Kolportera i umocni jego pozycję – napisał Krzysztof Klicki w oficjalnym oświadczeniu. Jak wyjaśnił, chce się teraz skoncentrować na „zarządzaniu aktywami i nowymi projektami inwestycyjnymi". - Oprócz Kolportera jestem właścicielem innych spółek, które obecnie również znajdują się na etapie dynamicznego rozwoju i moje zaangażowanie – jako właściciela – w ich działalność jest bardzo pożądane. Przykładowo – spółka deweloperska Condite rozpoczyna właśnie jedną z największych w ostatnich latach inwestycji mieszkaniowych w Kielcach – napisał.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Daily Mail przejmuje „The Daily Telegraph”. Nowy medialny gigant w Wielkiej Brytanii
Media
Zmiany w strukturze własności Gremi Media
Media
Kto przejmie właściciela TVN? Trzy oferty na Warner Bros Discovery na stole
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama