Reklama
Rozwiń
Reklama

Krzysztof Klicki po 26 latach przestaje kierować Kolporterem

Właściciel i prezes kieleckiej grupy Kolporter przestaje kierować spółką, żeby zająć się „nowymi projektami inwestycyjnymi”.

Publikacja: 12.12.2016 14:55

Krzysztof Klicki

Krzysztof Klicki

Foto: Fotorzepa, Michał Walczak

Nowym prezesem dystrybucyjno-handlowej grupy będzie Grzegorz Fibakiewicz, dotychczasowy wiceprezes grupy. - Podjąłem decyzję o przekazaniu funkcji prezesa Grzegorzowi Fibakiewiczowi, który wspólnie ze mną, od początku, budował obecną pozycję spółki. Decyzja ta jest dla mnie naturalnym etapem rozwoju Kolportera, przekazanie sterów spółki w odpowiednie ręce planowałem już od dłuższego czasu. Uznałem, że przejęcie tych obowiązków przez tak doświadczonego menadżera jak Grzegorz Fibakiewicz wpłynie pozytywnie na dalszą działalność Kolportera i umocni jego pozycję – napisał Krzysztof Klicki w oficjalnym oświadczeniu. Jak wyjaśnił, chce się teraz skoncentrować na „zarządzaniu aktywami i nowymi projektami inwestycyjnymi". - Oprócz Kolportera jestem właścicielem innych spółek, które obecnie również znajdują się na etapie dynamicznego rozwoju i moje zaangażowanie – jako właściciela – w ich działalność jest bardzo pożądane. Przykładowo – spółka deweloperska Condite rozpoczyna właśnie jedną z największych w ostatnich latach inwestycji mieszkaniowych w Kielcach – napisał.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama