Reklama

Ciasteczka po nowemu, czyli zagrożone modele biznesowe

Planowana przez Komisję Europejską kolejna zmiana w prawie dotyczącym cookies wzburzyła branżę.

Aktualizacja: 12.12.2016 20:16 Publikacja: 12.12.2016 19:43

Ciasteczka po nowemu, czyli zagrożone modele biznesowe

Foto: 123RF

W tzw. dyrektywie o e-prywatności, znanej też jako dyrektywa cookies, ma się pojawić nowy zapis, który może poważnie zaszkodzić zarówno branży reklamowej, jak i handlowej.

Zmiany uderzą po kieszeni nie tylko wielkie portale horyzontalne, czyli np. WP, Onet albo Interię, ale też handel internetowy. Zbierają one dane o preferencjach klientów, by np. móc im „podpowiadać" zakupy zgodne z ich zainteresowaniami.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Festiwal innowacji w Rzeszowie: szansa dla młodych i dla biznesu
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama