W 2020 r. wartość rynku rozrywki i mediów w Polsce wyniesie 10,8 mld dol. - głosi raport firmy doradczej PwC, którego wyniki przedstawiono we wtorek w Wars...
Nowe cyfrowe stacje naziemne pracują nad kampanią reklamową, ale o wspólnej dacie ich startu wciąż nie słychać, bo też nie ma umowy z dosyłającym ich sygna...
Chcemy zacząć mierzyć korzystanie z mediów cyfrowych w ten sam sposób, w jaki mierzymy telewizję - zapowiada Megan Clarken odpowiedzialna za strategię prod...
Sprzedaż najprostszych fitnessowych opasek wzrosła w II kwartale o połowę, podczas gdy pozostałe urządzenia sprzedawały się znacznie gorzej niż rok wcześni...
W tym roku wydatki na reklamę wzrosną w Polsce o 4,4 proc., a w przyszłym już o 5,3 proc. – szacuje dom mediowy Carat Polska. Stanie się tak głównie dzięki...
Branża reklamowa chętnie wymieniłaby obecne badania poszczególnych mediów na jedno nowe, finansowane z kieszeni reklamodawców. To jednak wymagałoby prawdzi...
Były dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej TVP będzie szefował kanałowi Nowa TV, który ma ruszyć na nowym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej j...
W lipcu łączna sprzedaż elektronicznych wydań czterech największych gazet ogólnopolskich wzrosła rok do roku o 10,7 proc. Analogiczny wynik „Rz" był lepszy...
20 mln dorosłych Polaków korzystających z internetu to już potężna grupa. Raport McKinsey & Company mówi o silnym oddziaływaniu użytkowników sieci na gospo...
26 i 27 września w Krakowie odbędzie się II Europejskie Forum Cyberbezpieczeństwa – CYBERSEC, coroczna konferencja poświęcona strategicznym wyzwaniom cyber...
W I półroczu producencka grupa zebrała plony zwiększonej produkcji dla Canal+ Discovery i nowych zleceń na znane już widzom seriale. Rosła zyskowność kanał...