Polskie gazety na stabilnym kursie

Rynek mediów i rozrywki w Polsce będzie do 2020 r. rósł co roku średnio o 3,3 proc. Na wzrost mogą w końcu liczyć także wydawcy prasy.

PwC: w 2020 r. rynek rozrywki i mediów w Polsce będzie wart 10,8 mld dol.

W 2020 r. wartość rynku rozrywki i mediów w Polsce wyniesie 10,8 mld dol. - głosi raport firmy doradczej PwC, którego wyniki przedstawiono we wtorek w Wars...

InternetBeta 2016, czyli gdzie musisz być tej jesieni

InternetBeta 2016 to ósma edycja jednej z najbardziej rozpoznawalnych, a dla wielu kultowej, konferencji branżowych w Polsce.

Nadawcy w zwarciu z Emitelem

Nowe cyfrowe stacje naziemne pracują nad kampanią reklamową, ale o wspólnej dacie ich startu wciąż nie słychać, bo też nie ma umowy z dosyłającym ich sygna...

Megan Clarken: Cyfryzacja mediów zmienia badania

Chcemy zacząć mierzyć korzystanie z mediów cyfrowych w ten sam sposób, w jaki mierzymy telewizję - zapowiada Megan Clarken odpowiedzialna za strategię prod...

Wartość polskiego rynku reklamy wzrośnie w 2016 r. o 3 proc. do 6,93 mld zł

Rynek reklamy wzrośnie w tym roku w Polsce o 3 proc., do 6,93 mld zł – szacuje agencja Zenith. To szacunki niższe od ostatnich.

Klienci nie chcą drogich smartzegarków. Wolą tańsze opaski fitness

Sprzedaż najprostszych fitnessowych opasek wzrosła w II kwartale o połowę, podczas gdy pozostałe urządzenia sprzedawały się znacznie gorzej niż rok wcześni...

Szerokopasmowy internet fundamentem gospodarki

Jak wykorzystać publiczne pieniądze na szybki internet dla każdego – zastanawiali się przedstawiciele biznesu, rządu i administracji.

Wydatki na reklamę: nasz rynek urośnie szybciej niż światowy

W tym roku wydatki na reklamę wzrosną w Polsce o 4,4 proc., a w przyszłym już o 5,3 proc. – szacuje dom mediowy Carat Polska. Stanie się tak głównie dzięki...

Imigranci. Norweski portal zacznie pisać po polsku i arabsku

Portal „Nettavisen" pozyskał fundusze na zamieszczanie informacji w językach polskim i arabskim. To pierwszy duży projekt tego typu w Norwegii.

Reklama
Reklama

Apple zaprezentował nową linię iPhone'ów i AppleWatch

iPhone7 jest wodoodporny i nie ma tradycyjnego wejścia na słuchawki, a Apple Watch Series 2 ma wbudowany GPS i jest wodoodporny do 50 metrów.

Branża reklamowa niezadowolona z badań mediowych

Branża reklamowa chętnie wymieniłaby obecne badania poszczególnych mediów na jedno nowe, finansowane z kieszeni reklamodawców. To jednak wymagałoby prawdzi...

Tomasz Sygut redaktorem naczelnym nowego kanału naziemnego Grupy ZPR Media

Były dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej TVP będzie szefował kanałowi Nowa TV, który ma ruszyć na nowym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej j...

Snapchat w przyszłym roku odnotuje już bliskie miliardowi dolarów przychody z reklam

Platforma społecznościowa tak chętnie używana przez młodych internautów w przyszłym roku odnotuje już bliskie miliardowi dolarów przychody z reklam.

„Rzeczpospolita" z najwyższą sprzedażą e-wydań

W lipcu łączna sprzedaż elektronicznych wydań czterech największych gazet ogólnopolskich wzrosła rok do roku o 10,7 proc. Analogiczny wynik „Rz" był lepszy...

Google skarży Rosję i składa trzy pozwy przeciwko Federalnej Służbie Antymonopolowej

Amerykański gigant internetowy złożył trzy pozwy przeciwko Federalnej Służbie Antymonopolowej. Domaga się uznania jej działań za niezgodne z prawem.

"Dziennik Gazeta Prawna": Jesteś cyfrowym wszystkożercą, e-minimalistką, a może zamożnym pragmatykiem?

20 mln dorosłych Polaków korzystających z internetu to już potężna grupa. Raport McKinsey & Company mówi o silnym oddziaływaniu użytkowników sieci na gospo...

CYBERSEC znów zawita do Krakowa

26 i 27 września w Krakowie odbędzie się II Europejskie Forum Cyberbezpieczeństwa – CYBERSEC, coroczna konferencja poświęcona strategicznym wyzwaniom cyber...

W sieci nie chcemy ani reklam ani opłat

Ponad połowa polskich użytkowników tzw. ad-blocków nie chce w zamian płacić za treści w sieci. Wyjściem jest dopasowanie reklam do ich potrzeb.

ATM Grupie procentują nowe zlecenia i własna telewizja

W I półroczu producencka grupa zebrała plony zwiększonej produkcji dla Canal+ Discovery i nowych zleceń na znane już widzom seriale. Rosła zyskowność kanał...

Reklama
Reklama