Reklama
Rozwiń
Reklama

Przychody z reklam. Magda Gessler znów na czele

Gwiazda TVN i jej „Kuchenne rewolucje" pobiły konkurencję na przychody z reklam w całym roku. Ale za to Polsat miał najwięcej osobowości w czołówce.

Aktualizacja: 02.01.2017 05:05 Publikacja: 01.01.2017 17:57

Katarzyna Dowbor i program „Nasz nowy dom” zapewnili Polsatowi prawie 102 mln zł.

Foto: materiały prasowe

Restauratorka i jej flagowy program przyciągnęły do TVN w minionym roku 162,7 mln zł, aż o 30 proc. więcej niż rok wcześniej. – Stacja TVN wyraźnie zoptymalizowała swoje zasoby reklamowe, dodając więcej przerw reklamowych. Dzięki temu w 2016 r. liczba prezentowanych przy programie spotów była większa niż przed rokiem – wyjaśnia tę różnicę Michał Bakalarczyk, ekspert ds. reklamy telewizyjnej w grupie MullenLowe MediaHub, która od lat przygotowuje ranking najbardziej dochodowych celebrytów w największych stacjach.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama