Markety wabią klientów zapachem
Budowanie wizerunku za pomocą określonych aromatów to trend, który wzbudza coraz większe zainteresowanie marketerów - informuje w poniedziałek "Puls Biznesu".
Handel: Schyłek letnich wyprzedaży
Przed polskimi producentami odzieży i obuwia najgorętszy dwutygodniowy okres przecen kolekcji wiosenno-letnich. Firmy podsumowały właśnie wyniki lipcowych...
Firmy gorąco liczą na zyski
Nadchodząca fala upałów sprawia, że zacierają ręce producenci lodów, wody, piwa, ale i urządzeń pozwalających choć trochę się schłodzić.
Zarobić na upale
Na gorący sierpień liczą zwłaszcza producenci wody i klimatyzatorów.
Dziwne zakupy na kredyt młodych Polaków
Mimo deklaracji, że zakupy finansowane długiem powinny dotyczyć dóbr trwałego użytku jak mieszkanie czy samochód, na liście zakupów na kredyt znalazły się...