Aktualizacja: 16.07.2018 15:58 Publikacja: 16.07.2018 14:42
Foto: Adobe Stock
Sieć Build-A-Bear to sklepy, w których na co dzień dzieci mogą samodzielnie skonfigurować swojego misia. Taka spersonalizowana zabawka może kosztować nawet 52 funty.
Tymczasem w ramach ogłoszonej w ubiegłym tygodniu promocji sieć zaoferowała brytyjskim klientom możliwość zakupu dowolnego misia za kwotę odpowiadającą wiekowi dziecka. Gigantyczne zainteresowanie tą propozycją spowodowało chaos w sklepach w Wielkiej Brytanii, a niektóre z nich musiały zamknąć drzwi przed klientami.
USA i Chiny osiągnęły porozumienie w sprawie ograniczenia deficytu handlowego, twierdzą urzędnicy amerykańscy. S...
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas