Reklama
Rozwiń

Amerykanie zmieniają zwyczaje. To jedzenie w pandemii to hit

Pandemia zmienia strukturę wydatków tych Amerykanów, którzy wciąż mają pracę. A producenci gotowych dań liczą zyski.

Koronawirus: Ciężki sezon dla sprzedawcy zniczy

Pandemia uderza nawet w tak mocne tradycje jak zakup zniczy na Wszystkich Świętych. Gra idzie o rynek warty 1 mld zł.

Biedronka zarabia mimo pandemii. Powstanie 100 nowych sklepów

Kolejny kwartał wzrostu sprzedaż, plan otwierania nowych sklepów - mimo handlowych ograniczeń dyskonty trzymają się mocno.

Maski zamiast makijażu

Ten kryzys będzie pierwszym, który nie wywoła tzw. efektu szminki. Pandemia na całym świecie spowodowała głęboki spadek sprzedaży kosmetyków kolorowych.

Ucieczka z dużych centrów do sklepów jak najbliżej domu

Polacy znów uciekają z galerii handlowych, ruch w nich spada, także w efekcie zamykania choćby gastronomii. Tracą największe sklepy, a w cenie jest robieni...

CCC planuje zamykanie sklepów. Połowa przychodów z internetu

Obostrzenia dla gospodarki wracają, ale nawet w czasie gdy były luźne, to nie wszyscy klienci wrócili do sklepów i galerii handlowych. Potwierdzają to wyni...

Wciąż jest szansa na fuzję LVMH i Tiffany?

Komisja Europejska wyraziła zgodę na kupno amerykańskiej firmy jubilerskiej Tiffany przez francuską grupę artykułów luksusowych LVMH. Amerykanie mają już w...

Rekord promocji, a te największe przed nami

Już niemal połowa sprzedaży w polskich sklepach odbywa się w ramach akcji promocyjnych. Pandemia trend ten wciąż nakręca i zmusza firmy do korzystania z no...

Luksusowy potentat na sprzedaż

Spółka prowadząca sklepy stacjonarne oraz internetowy Moliera 2 jest na sprzedaż – wynika z nieoficjalnych informacji „Rzeczpospolitej". To jeden z liderów...

Polskie sklepy ruszają na wojnę z Chińczykami

Firmy chcą uświadamiać klientów, ile ryzykują, kupując w Azji towary bez badań, oraz ile na tym traci polski budżet. To co najmniej 2 mld zł rocznie, a lic...

Reklama
Reklama

GAP zamyka mnóstwo sklepów w Europie. Duże straty przez pandemię

GAP zamyka wszystkie swoje firmowe sklepy w Europie. Do lipca 2021 r. ma zniknąć ponad 120 sklepów.

Pierwsza ważna umowa Wielkiej Brytanii z Japonią

Wielka Brytania i Japonia podpisały w Tokio porozumienie o wolnym handlu. Pierwszą ważną umowę Londynu po wyjściu z Unii.

Zakupy w pandemii: lalki, detergenty, kampery

Pandemia zmieniła radykalnie zwyczaje dotyczące zakupów. W ostatnich miesiącach konsumenci chwytali wszystko, co uważali za konieczne: od ściereczek dezynf...

Lalka Barbie wraca i to w dobrym stylu

Mattel, producent lalek Barbie i innych zabawek osiągnął wzrost przychodów w trzecim kwartale roku. Wszystko dzięki pandemii. Rodzice kupują dzieciom coraz...

Bruksela chce nowych ceł zaporowych dla Rosji

Komisja Europejska opublikowała w piątek 435-stronicowy raport na temat „wywołanych przez rząd, znaczących zakłóceń mechanizmów rynkowych w rosyjskiej gosp...

Coca-Cola robi porządki. Pozbywa się 200 nierentownych marek

Coca-Cola żegna się z 200 markami. To połowa jej portfolio - informuje CNN.

UNCTAD równie pesymistyczna jak WTO

Wartość światowego handlu w tym roku zmaleje o 7-9 proc. mimo słabego odbicia w III kwartale przez gospodarkę Chin — ocenia Konferencja NZ ds. Handlu i Roz...

Adidas prawdopodobnie rozważa sprzedaż Reeboka

Adidas chce sprzedać swoją markę Reebok przed marcem 2021 roku - twierdzi niemiecki "Manager Magazin".

Sklepy z maseczkami podbijają centra handlowe w USA

Kryzys wywołany pandemią to nie tylko problemy, to także szansa.

Pandemia nie psuje nastrojów kupujących online

90 proc. odwiedzających e-sklepy chce zwiększyć aktywność zakupową w trakcie nadchodzącego Black Friday. Do skorzystania z przecen nie zniechęci nas epidemia.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama