Polska promuje drób w Azji
Rusza trzyletnia kampania informacyjna „Europejski Drób – w Jakości Siła”. Będzie kosztować ponad 4 mln euro.
Śnieg paraliżuje Moskwę
Takich opadów śniegu nie było w Moskwie od 40 lat. Pogoda sparaliżowała lotniska i ulice. Odwołano ponad 100 lotów, tyle samo jest opóźnionych. Cała stolic...
Traktat Unii z Kanadą gotowy
Unia Europejska i Kanada ogłosiły w Ottawie o rozwiązaniu pozostałych spornych punktów dotyczących traktatu o wolnym handlu i wyraziły przekonanie, że może...
Będą nowe SUV-y Opla
Chcemy w Gliwicach wyprodukować 180 tys. aut. Jeśli będzie więcej, oczywiście się ucieszę – mówi szef Opla.
Rekordzistka Oh My
Agencja komunikacji Oh My, która już po raz trzeci zdobyła tytuł najszybciej rozwijającej się firmy w Szwecji, chce się stać również najlepszym miejscem pr...