Klient pod lupą sztucznej inteligencji

Popularna stała się sprzedaż oparta o model omnichannel - mówi Arkadiusz Gęsicki, partner w McKinsey.

Publikacja: 24.09.2018 19:00

Arkadiusz Gęsicki to ekspert w dziedzinie budowy strategii, transformacji i reorganizacji, a także m

Arkadiusz Gęsicki to ekspert w dziedzinie budowy strategii, transformacji i reorganizacji, a także marketingu i sprzedaży oraz dystrybucji

Foto: materiały prasowe

Rz: Jak sektor odzieżowy wypada we wdrożeniach innowacji na tle innych branż?

Arkadiusz Gęsicki: Zawsze szybko wdrażał innowacje. Często to właśnie on był prekursorem nowych rozwiązań i inspiracją dla innych branż. Przykładem może być zastosowanie nowoczesnych materiałów, np. syntetyków, tzw. materiałów oddychających czy zapamiętujących kształt. Branża modowa również jako jedna z pierwszych zaczęła przenosić produkcję do tańszych rejonów świata. Trend był szczególnie widoczny w latach 80. i 90., gdy outsourcing zaczęli stosować producenci elektroniki czy samochodów.

Pozostało 84% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy