Reklama
Rozwiń
Reklama

Poczta bardzo popularna, ale nie tania

Na poczcie prowizja za opłacenie każdego rachunku nieprzekraczającego 1 tys. zł wynosi 2,5 zł. Powyżej tej kwoty płaci się 0,5 proc.

Publikacja: 12.02.2009 02:00

Poczta bardzo popularna, ale nie tania

Foto: Fotorzepa, Seweryn Sołtys

W przypadku rachunków na rzecz STOEN, opłacanych w urzędach warszawskich i wybranych placówkach gmin ościennych, pobierana jest prowizja w wysokości 1,75 zł, ale pod warunkiem, że klient posługuje się oryginalnymi blankietami STOEN. Wpłaty na innych drukach kosztują 2,50 zł.

Za przesyłanie pieniędzy dla organizacji pożytku publicznego (bez względu na kwotę) poczta inkasuje 1 zł.

Przekazanie środków na określony rachunek bankowy można zlecić w każdej placówce pocztowej albo za pośrednictwem wiejskiego listonosza. Przekaz w takiej formie musi być zrobiony w gotówce na podstawie blankietu wpłaty na rachunek bankowy. Operacja trafi do rozliczeń międzybankowych najpóźniej w drugim dniu roboczym po przyjęciu zlecenia. Wpłaty można dokonywać tylko w złotych i wyłącznie na rachunki w bankach mających siedzibę w kraju.

[ramka][b]2,5 zł[/b]

Tyle wynosi na poczcie prowizja za uregulowanie rachunku poniżej 1 tys. zł[/ramka]

Reklama
Reklama

[b]Cennik opłat pobieranych przez Pocztę Polską:[/b] [link=http://]www.poczta-polska.pl[/link]

W przypadku rachunków na rzecz STOEN, opłacanych w urzędach warszawskich i wybranych placówkach gmin ościennych, pobierana jest prowizja w wysokości 1,75 zł, ale pod warunkiem, że klient posługuje się oryginalnymi blankietami STOEN. Wpłaty na innych drukach kosztują 2,50 zł.

Za przesyłanie pieniędzy dla organizacji pożytku publicznego (bez względu na kwotę) poczta inkasuje 1 zł.

Reklama
Ekonomia
Model monopolu państwowego nie sprawdził się w żadnym kraju Unii Europejskiej
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama