? Warto zacząć od zebrania informacji o imprezach, które odbywają się w branży interesującej przedsiębiorstwo. Sprawdzić, czy wcześniej było na nich dużo wystawców; dla eksporterów ważne jest czy byli obecni również kontrahenci zagraniczni.
? Urządzenie stoiska zależy od celu udziału w targach. Jeśli w planach jest przede wszystkim zawarcie kontraktów, powinno tam być wydzielone miejsce dla prowadzących rozmowy i przygotowujących dokumenty. Gdy dominują cele promocyjne, lepiej większy nacisk położyć na ekspozycję produktu.
? Przy mniejszym budżecie dobrze sprawdza się stoisko standardowe, ale wyróżniające się atrakcyjną kolorystyką lub unikalnym znakiem graficznym.
? Kompletując personel, warto pamiętać, że oprócz służb marketingowych przydatni są technolodzy znający się na produkcji i wzornictwie eksponowanych wyrobów.
[i]na podstawie rozmowy z Kamilą Kozłowską, doradcą z firmy MT Serwis [/i]