35 proc. największych polskich firm ma wewnętrzną politykę korzystania przez pracowników z mediów społecznościowych - wynika z badań firmy Homo Homini przeprowadzonych na zlecenie agencji Think Kong.
http://wyborcza.biz/biznes/1,101558,12380461,Polskie_firmy_uwazaja_na_serwisy_spolecznosciowe.html
Facebook do pracowników: Przestańcie używać iPhone'ów...
IS
Według nieoficjalnych informacji dyrektorzy serwisu społecznościowego Facebook poprosili swoich podwładnych by iPhone'y zastąpili telefonami opartymi na systemie Android. - Może jak sami zobaczą, że aplikacja źle działa, to w końcu ją naprawią - pisze Business Insider.
http://wyborcza.biz/biznes/1,101558,12376327,Facebook_do_pracownikow__Przestancie_uzywac_iPhone_ow___.html
Spółki zależne ratują wyniki Infovide-Matrix
Dariusz Wolak
Spadek sprzedaży do sektora telekomunikacyjnego sprawił, że informatyczno-konsultingowa spółka zakończyła pierwsze półrocze pod kreską.
http://archiwum.parkiet.com/artykul/737149_Spolki_zalezne_ratuja_wyniki_Infovide-Matrix.html
Samsung jedynym dostawcą procesorów dla Apple'a
TR, DI
Mimo decyzji amerykańskiego sądu, w wyniku której Samsung musi zapłacić Apple'owi 1,05 mld USD za łamanie praw patentowych, stosunki biznesowe między firmami nie zostaną zachwiane. Samsung jest jedynym producentem mikroprocesorówzasilających urządzenia mobilne Apple'a.
http://e.pb.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=131925# (dostęp płatny)
Infrastruktura dla Polkomtela
MK
Operatorzy telekomunikacyjni Polkomtel i Aero2 chcą podnieść jakość swoich interaktywnych i mobilnych usług szerokopasmowych. W związku z tym wybrali firmę Ericsson jako dostawcę infrastruktury dla sieci WCDMA i LTE w Polsce. Umowa dotyczy również modernizacji rdzeniowej sieci telekomunikacyjnej, a także usług wdrożenia, integracji i wsparcia przez trzy lata. Później kontrakt zostanie automatycznie przedłużony na czas nieokreślony.
http://e.pb.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=131917# (dostęp płatny)
Firmy lekceważą internautów
MK
Tylko 6 proc. firm przygotowuje się do sytuacji kryzysowych, korzystając z pomocy agencji specjalizujących się w komunikacji w internecie — wynika z badania agencji Think Kong, zrealizowanego przez Instytut Homo Homini. 83 proc. firm uznaje swoje procedury postępowania antykryzysowego za wystarczające. Jednocześnie aż 93 proc. szuka w sieci wzmianek o swoich markach. A jednak 41 proc. z nich nie prowadziło dotąd żadnych szkoleń dotyczących komunikacji w serwisach społecznościowych, blogosferze czy na internetowych forach.
http://e.pb.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=131919# (dostęp płatny)
Od przybytku głowa boli
Mirosław Konkel
Jak wynika z badania IDC Digital Universe „Extracting Value from Chaos", liczba informacji na świecie podwaja się co dwa lata. A tylko w 2011 r. utworzono i zreplikowano aż 1,8 zetabajtów (bilionów gigabajtów) danych. Jest to równoważne np. ponad 200 miliardom dwugodzinnych filmów HD, których obejrzenie zajęłoby jednej osobie 47 milionów lat (gdyby nawet na chwilę nie odchodziła od ekranu).
http://e.pb.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=131896# |(dostęp płatny
Ochrona dla małych i średnich? Najlepiej w chmurze
Rafał Fabisiak
Liczba złośliwego oprogramowania rośnie z roku na rok. Wydaje się, że pomocą dla sektora MŚP mogą być zabezpieczenia w modelu SaaS (Security as a Service). 14,5 mld dolarów Specjaliści z firmy konsultingowej Gartner szacują, że taką wartość osiągnie w tym roku rynek SaaS (Software as a Service). Do 2015 r. ma to być 22,1 mld dolarów.
http://e.pb.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=131898# (dostęp płatny)
Samsung w USA na cenzurowanym
Aleksandra Stanisławska
Będą zmiany na rynku smartfonów. Porażka lidera w sporze z Apple'em może dać fory innym, w tym Nokii. Po przegranej w największym w historii procesie patentowym Samsung musi zapłacić amerykańskiemu rywalowi ponad 1 mld dol. odszkodowania. A to i tak niespełna połowa tego, czego domagał się Apple.
http://archiwum.rp.pl/artykul/1162853_Samsung_w_USA__na_cenzurowanym.html (dostęp płatny)
Rozmowa przez komórkę bez kruczków prawnych
Łukasz Kuligowski
Firmy telekomunikacyjne przygotują swoje umowy w taki sposób, aby konsumenci mieli jasność, jak mogą je wypowiedzieć. Mały druk, złożone i niezrozumiałe zdania, skomplikowana terminologia nie będą już straszyć konsumentów podpisujących umowy na usługi internetowe czy telekomunikacyjne. Projekt nowelizacji ustawy – Prawo telekomunikacyjne, nad którym dziś Sejm rozpocznie prace, każe bowiem konstruować zapisy umowy w sposób jasny.
http://archiwum.rp.pl/artykul/1162791_Rozmowa_przez_komorke_bez_kruczkow_prawnych.html (dostęp płatny)