Jubileuszowe kampanie wsparły lidera

Ziaja świętująca w tym roku swoje 25-lecie nadal jest najmocniejszą polską marką kosmetyków

Aktualizacja: 28.11.2014 08:47 Publikacja: 28.11.2014 00:57

Jubileuszowe kampanie wsparły lidera

Foto: Rzeczpospolita

Już czwarty rok z rzędu flagowa marka rodzinnej firmy Ziaja okazała się najmocniejszym rodzimym znakiem towarowym na rynku kosmetyków.

Charakterystyczne oliwkowe logo gdańskiej spółki kosmetycznej Ziaja w ostatnich miesiącach częściej pojawiało się w reklamach. Więcej też było informacji o firmie, która obchodzi w tym roku 25-lecie działalności. Jubileuszowe kampanie i nowości pomogły Ziai utrzymać pozycję lidera wśród polskich marek kosmetycznych. Co prawda jej moc nieco spadła od ubiegłego roku, ale dotknęło to większość uczestników naszej listy. Nie sprzyja im zacięta rywalizacja na promocje cenowe – główna bolączka rynku kosmetyków.

Pozostało 88% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy