Jubileuszowe kampanie wsparły lidera

Ziaja świętująca w tym roku swoje 25-lecie nadal jest najmocniejszą polską marką kosmetyków

Aktualizacja: 28.11.2014 08:47 Publikacja: 28.11.2014 00:57

Jubileuszowe kampanie wsparły lidera

Foto: Rzeczpospolita

Już czwarty rok z rzędu flagowa marka rodzinnej firmy Ziaja okazała się najmocniejszym rodzimym znakiem towarowym na rynku kosmetyków.

Charakterystyczne oliwkowe logo gdańskiej spółki kosmetycznej Ziaja w ostatnich miesiącach częściej pojawiało się w reklamach. Więcej też było informacji o firmie, która obchodzi w tym roku 25-lecie działalności. Jubileuszowe kampanie i nowości pomogły Ziai utrzymać pozycję lidera wśród polskich marek kosmetycznych. Co prawda jej moc nieco spadła od ubiegłego roku, ale dotknęło to większość uczestników naszej listy. Nie sprzyja im zacięta rywalizacja na promocje cenowe – główna bolączka rynku kosmetyków.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Patronat Rzeczpospolitej
Naukowcy też zadbają o bezpieczeństwo polskiego przemysłu obronnego
Ekonomia
E-Doręczenia: cyfrowa przyszłość listów poleconych
Patronat Rzeczpospolitej
Silna gospodarka da Polsce bezpieczeństwo
Ekonomia
Sektor farmaceutyczny pod finansową presją ustawy o KSC
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Ekonomia
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę