Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.11.2015 14:08 Publikacja: 12.11.2015 14:08
Foto: Bloomberg
Sfinalizowanie wartej 107 miliardów dolarów fuzji będzie się jednak wiązało z poważnymi koncesjami, które mają uspokoić władze regulacyjne różnych krajów.
Nowy koncern, który będzie kontrolował jedną trzecią światowej produkcji piwa nie utrzyma pod swoim parasolem dwóch najpopularniejszych marek na rynku północnoamerykańskim – Budweiser oraz Miller. Aby uniknąć zablokowania fuzji SABMiller zamierza sprzedać 58 proc. udziałów w produkcji piwa Miller kanadyjsko-amerykańskim browarom Molson Coors za 12 miliardów dolarów. W nowym venture Molson Coors przejmie prawa do marki Miller oraz pełną kontrolę operacyjną.
Kolejne trzy wyższe uczelnie i dwa resorty dołączyły do prac nad specjalnym raportem pt. „Bezpieczeństwo łańcuch...
Od strony użytkowej najważniejszy element e-Doręczeń to szybkość. Nie musimy też odwiedzać placówki pocztowej, ż...
Wyzwania związane z sytuacją geopolityczną w różnych kontekstach, także gospodarczych, zdominowały Polski Kongre...
Nowelizacja ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa (KSC) miała być tarczą chroniącą polskie firmy i inst...
Na Wyspie Spichrzów, czyli najgorętszym turystycznie rejonie Gdańska, powstaje nowa inwestycja hotelowa
Cyberprzestępcy wykorzystują dziś coraz bardziej wyrafinowane metody. Skalę zagrożeń ujawnia najnowszy raport CE...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas