Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.07.2025 02:56 Publikacja: 25.09.2024 05:20
Szwedzki piłkarz Zlatan Ibrahimović został nowym ambasadorem firmy XTB
Foto: afp
Od kiedy firma XTB poinformowała, że jesienią ogłosi nazwisko nowego ambasadora spółki, inwestorzy, akcjonariusze i obserwatorzy rynku prześcigali się w domysłach na temat tego, kto to faktycznie będzie. W końcu w przeszłości polski broker współpracował m.in. z tak znanymi postaciami, jak Jose Mourinho, Iker Casillas czy też Conor McGregor. Karty w końcu zostały odkryte. Nową twarzą XTB jest Zlatan Ibrahimović.
Jak podkreśla XTB, Zlatan Ibrahimović to nie tylko ikona piłki nożnej, ale także postać doskonale odnajdująca się w mediach społecznościowych (jego profile śledzi ponad 120 mln osób) oraz w biznesie. Szwedzki sportowiec ma pokazać pełnię możliwości polskiej platformy inwestycyjnej. – Jest to kontynuacja naszej strategii marketingowej, w której łączymy świat sportu i finansów. Już wcześniej współpracowaliśmy z globalnymi gwiazdami, dlatego Zlatan Ibrahimović był idealnym kandydatem, by wynieść naszą komunikację marketingową na wyższy poziom. Jestem przekonany, że ta współpraca zwiększy rozpoznawalność XTB na kluczowych dla nas rynkach – mówi „Parkietowi” Omar Arnaout. Ibrahimović pojawi się już w jesiennej oraz kolejnych kampaniach marketingowych spółki.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualnie Komisja Bezpieczeństwa i Obrony pracuje nad Omnibusem gotowości obronnej. Cel jest jeden: zdecydowanie...
Jak zrobić dużo więcej, więcej nie mając? Projekt wieloletnich ram finansowych na lata 2028–2034 musi uwzględnić...
ORLEN, uwzględniając światowe trendy, stawia na nowoczesne technologie. Podejmuje współpracę ze start-upami, wdr...
W należących do grupy spółek DANONE w Polsce Zakładach Produkcyjnych Nutricia w Opolu uruchomiono pierwszy w kra...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Napędza gospodarkę i coraz częściej nadaje jej kierunek. Wyrósł z roli dostawcy i kształtuje technologiczną tran...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas