Banki. Można online, ale najłatwiej w oddziale

Pani Urszula jest klientką PKO BP. W grudniu zmieniła dowód osobisty. Poinformowała o tym bank poprzez bankowość elektroniczną.

Aktualizacja: 22.01.2017 07:27 Publikacja: 22.01.2017 06:10

Banki. Można online, ale najłatwiej w oddziale

Foto: Bloomberg

I dostała e-mail z odpowiedzią: "W nawiązaniu do pani wiadomości uprzejmie informujemy, że aktualizacji dokumentu tożsamości może Pani dokonać w dowolnym oddziale banku lub po poprawnym zalogowaniu w serwisie telefonicznym iPKO".

Klientka nie kryje zdziwienia. Jak mówi, może przez internet przelewać duże kwoty, zaciągnąć kredyt, założyć profil zaufany i zrobić wiele innych ważnych rzeczy, a nie może zgłosić zmiany numeru dowodu osobistego.

Pozostało 87% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy