Banki. Można online, ale najłatwiej w oddziale

Pani Urszula jest klientką PKO BP. W grudniu zmieniła dowód osobisty. Poinformowała o tym bank poprzez bankowość elektroniczną.

Aktualizacja: 22.01.2017 07:27 Publikacja: 22.01.2017 06:10

Banki. Można online, ale najłatwiej w oddziale

Foto: Bloomberg

I dostała e-mail z odpowiedzią: "W nawiązaniu do pani wiadomości uprzejmie informujemy, że aktualizacji dokumentu tożsamości może Pani dokonać w dowolnym oddziale banku lub po poprawnym zalogowaniu w serwisie telefonicznym iPKO".

Klientka nie kryje zdziwienia. Jak mówi, może przez internet przelewać duże kwoty, zaciągnąć kredyt, założyć profil zaufany i zrobić wiele innych ważnych rzeczy, a nie może zgłosić zmiany numeru dowodu osobistego.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Ekonomia
Brak wody bije w konkurencyjność
Ekonomia
Kraina spierzchniętych ust, kiedyś nazywana Europą
Ekonomia
AI w obszarze compliance to realna pomoc
Ekonomia
W biznesie nikt nie może iść sam
Ekonomia
Oszczędna jazda – techniki, o których warto pamiętać na co dzień