Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.12.2017 10:00 Publikacja: 29.12.2017 10:00
Foto: ROL
Xiaomi bez kompleksów wkroczyło na polski rynek i zapowiedzi walki o klientów przekuwa w czyny. Walka nie dotyczy jedynie segmentu smartfonów, ale także elektroniki użytkowej i gadżetów. Dla szefostwa Xiaomi nie jest obrazą nazwanie firmy „chińskim Applem”, jest to raczej postawienie na równi z legendarną marką. Producent często stosuje porównanie produktów własnych i Apple podczas prezentacji. Magnesem mają być jakość i rynkowo niskie ceny. Dobre przyjęcie przez polskich klientów modelu Mi 6 daje na to duże szanse. Chińska korporacja chce przegonić Huawei, które jest obecnie liderem sprzedaży inteligentnych telefonów nad Wisłą.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualnie Komisja Bezpieczeństwa i Obrony pracuje nad Omnibusem gotowości obronnej. Cel jest jeden: zdecydowanie...
Jak zrobić dużo więcej, więcej nie mając? Projekt wieloletnich ram finansowych na lata 2028–2034 musi uwzględnić...
ORLEN, uwzględniając światowe trendy, stawia na nowoczesne technologie. Podejmuje współpracę ze start-upami, wdr...
W należących do grupy spółek DANONE w Polsce Zakładach Produkcyjnych Nutricia w Opolu uruchomiono pierwszy w kra...
Napędza gospodarkę i coraz częściej nadaje jej kierunek. Wyrósł z roli dostawcy i kształtuje technologiczną tran...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas