CentereNet ciągle przygotowuje się do wprowadzenia na rynek komórkowej marki Extreme dla społeczności uprawiających sporty ekstremalne. - Jesteśmy wciąż na etapie badania możliwości biznesowych przedsięwzięcia i nie odstąpiliśmy od tego pomysłu - mówi Anna Gołębicka, dyrektor marketingu w CenterNet. Piąty operator ciągle myśli o wejściu w nowy segment rynku mimo, że swą moc prawną stracił podpisany latem tego roku listy intencyjny pomiędzy CenterNetem a brytyjską firmą Extreme International, która m.in. pod tą nazwą prowadzi telewizyjny kanał poświęcony sportom ekstremalnym dostępny w kablówkach.

 

- Teraz charakter naszych rozmów na ten temat można określić jako gentlemen's agreement - mówi Anna Gołębicka. Nie chce jednak podawać żadnych konkretów przedsięwzięcia, bo - jak to określa - „rynek jest bardzo konkurencyjny i ktoś mógłby skopiować pomysł". - Chcemy uniknąć sytuacji falstartu, jaki już raz mieliśmy z tą marką. Dlatego dopiero, gdy będziemy gotowi na 100 proc. do wejścia zdradzimy więcej szczegółów - dodaje Gołębicka.