Coraz więcej towarzystw proponuje kompleksowe ubezpieczenia przygotowane specjalnie dla małych i średnich firm. Co więcej, sprzedaż tych produktów staje się dla ubezpieczycieli ważnym celem strategicznym. Dlatego są oni dość elastyczni przy zawieraniu umów. Można indywidualnie ustalać zakres ochrony i dostosować go do swoich potrzeb.
[srodtytul]Kilka polis taniej[/srodtytul]
Ubezpieczenie kompleksowe ma kilka zalet. Za pakiet składający się z polis: komunikacyjnej, majątkowej, OC, na życie, trzeba zapłacić mniej niż przy kupowaniu ich oddzielnie. Poza tym dla niektórych przedsiębiorstw jest to jedyny sposób, by mieć określone ubezpieczenie. Niejednokrotnie się zdarza, że jeśli w firmie jest duża szkodowość np. w ubezpieczeniach komunikacyjnych, towarzystwa naliczają zaporową stawkę albo w ogóle odmawiają ubezpieczenia. Posiadanie polis dających kompleksową ochronę wzmacnia też pozycję wobec kontrahentów, którzy z takimi przedsiębiorcami chętniej zawierają umowy.
Kolejne zalety to: łatwiejsze wypełnianie dokumentów, wspólna data wygasania ubezpieczeń, często uproszczona likwidacja szkód. Wszystkie polisy są wystawione przez to samo towarzystwo, co bardzo ułatwia zgłaszanie szkód czy przedłużanie umów.
[srodtytul]Dodatki według potrzeb[/srodtytul]