- Na koniec zeszłego roku w wirtualnej sieci komórkowej [b]Telefonii Dialog[/b] dzwoniło około 30 tys. numerów – podał operator. Oznacza to, że w ciągu ostatnich pięciu miesięcy 2010 r. Dialog aktywował około 10 tys. nowych kart SIM (wzrost w tym okresie o 50 proc.) Dialog rozpoczął sprzedaż usług głosowych w lutym ubiegłego roku, we wrześniu wprowadził do oferty usługi dostępu do internetu.
Operator nie chce podać żadnych danych na temat struktury sprzedaży i najbardziej popularnych usług mobilnych ze swojej oferty przed opublikowaniem najbliższego raportu kwartalnego swojego właściciela [b]KGHM Polska Miedź[/b].
Dialog sprzedaje usługi komórkowe przede wszystkim własnym abonentom usług w sieci stacjonarnej, w tym w łączonych pakietach abonamentowych mobilno-stacjonarnych. W podobnym modelu usługi sprzedają również inni operatorzy sieci stacjonarnych np. [b]Aster, Toya, Inea[/b], czy [b]Hyperion[/b]. Telefonia Dialog jest operatorem MVNO w sieci [b]Polkomtela[/b].