Przegląd prasy rpkom.pl czwartek 12 maja 2011

Publikacja: 12.05.2011 09:42

Dziennik Gazeta Prawna

Więcej Plusa w Plusie

Michał Fura

Polkomtel zmienia strategię marketingową. Wiele marek operatora komórkowego zastąpi jedna. Firma deklaruje, że będzie bardziej dbała o dotychczasowych klientów Simplus, Mixplus, 36,6, Sami Swoi i iPlus – te marki operatora komórkowego Polkomtel będą znikać z rynku. Wszystkie usługi mają być sprzedawane pod jednym wspólnym logo – Plus. To główne założenie nowej strategii drugiego pod względem wielkości operatora na rynku, ogłoszonej tuż przed finalizacją sprzedaży firmy.

http://edgp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=358496 (dostęp płatny)

Android zawładnie naszymi domami

PC

Koncern Google chce, by błyskawicznie podbijający rynek smartfonów system operacyjny Android www.android.com trafił też do naszych domów. Miałby w nich zarządzać niemal wszystkim: od inteligentnych systemów oświetlenia po pracę lodówek.

http://edgp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=358459 (dostęp płatny)

Gazeta Wyborcza/Wyborcza.biz

Kilka marek Polkomtela zniknie z rynku. Pozostanie tylko Plus.

kataza

Wkrótce znikną marki Mixplus, Simplus, 36,6 i Sami Swoi. Na rynku pozostanie jedynie Plus, ale z nowym hasłem - oto pomysł Polkomtela na przywiązanie klientów do marki.

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,9577952,Kilka_marek_Polkomtela_zniknie_z_rynku__Pozostanie.html

Parkiet

Polkomtel zaoszczędzi: będzie miał tylko jedną markę

Urszula Zielińska

Wystawiona na sprzedaż komórkowa sieć wyprzedziła konkurencyjną PTC i jako pierwsza ogłosiła wczoraj zmianę strategii marki. Nie będzie promować już wielu brandów. Postawiła na markę Plus

http://archiwum.parkiet.com/artykul/705401_Polkomtel_zaoszczedzi:_bedzie_mial_tylko_jedna_marke.html (dostęp płatny)

Puls Biznesu

Plus odświeża markę i wystrój salonów

MEW

W przededniu sprzedaży Polkomtel konsoliduje marki pod brandem Plus, a koszty marketingu tnie o 10 proc. Polkomtel, operator sieci Plus, konsoliduje wszystkie marki pod jednym brandem — Plus. Dla przykładu — dotychczasowe submarki, takie jak 36.6 i Simplus, teraz będą Plusem na kartę. Będzie też Plus Abonament czy Plus Firma. — Monobrandowe podejście do rynku sprawi, że będzie łatwiej — mówi Krzysztof Kilian, wiceprezes operatora.

http://bonnierbusinesspolska.pb.pl/Issue.aspx?id=efad35e8-9dd5-4944-a264-10787c56ea68&date=2011-05-12 (dostęp płatny)

Telefonica sprzeda 55 proc. Atento

WST, Reuters

Hiszpańska grupa telekomunikacyjna planuje w ramach oferty IPO sprzedać ponad połowę udziałów w firmie call centre Atento. Chce w ten sposób zdobyć z rynku około 800 mln EUR. W grę wchodzi pakiet do 55 proc. akcji Atento z opcją jego zwiększenia o 10 proc. Oferta nie obejmuje emisji i sprzedaży nowych akcji.

http://bonnierbusinesspolska.pb.pl/Issue.aspx?id=06e622ba-12ef-4b9f-a185-5e7caab30194&date=2011-05-12 (dostęp płatny)

TelForceOne: Zyski z MyPhone'a mocno spadły

Urszula Zielińska

O 11,7 proc., do 5,89 zł, spadł kurs akcji TelForceOne, producenta m.in. aparatów telefonicznych MyPhone, po ogłoszeniu przez firmę wyników za I kwartał. Mimo większych przychodów jej zyski spadły o blisko jedną trzecią.

http://archiwum.parkiet.com/artykul/705405_TelForceOne:_Zyski_z_MyPhone%E2%80%99a_mocno_spadly.html (dostęp płatny)

Rzeczpospolita

Polkomtel tylko z jedną marką

Urszula Zielińska

Simplus, 36,6 i Sami Swoi oraz iPlus przestają być markami telekomu. Jedynym brandem będzie Plus Polkomtel uprzedził ruch Polskiej Telefonii Cyfrowej szykującej się do rebrandingu i ogłosił nową strategię wizerunkową. Zarząd Polkomtelu tłumaczył, że jedna monolityczna marka to światowy trend na rynkach dojrzałych, a do takich należy już Polska. – Wiemy, że rynek jest w stadium dojrzałości.

http://archiwum.rp.pl/artykul/1047210_Polkomtel_tylko__z_jedna_marka.html (dostęp płatny)

Dziennik Gazeta Prawna

Więcej Plusa w Plusie

Pozostało 99% artykułu
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy