Cyfrowy Polsat
, największa platforma DTH w Polsce, podał, że ARPU dla podstawowego w ofercie Pakietu Familijnego wyniosło w III kw. br. aż 44,7 zł, z czego 0,8 zł, to efekt sprzedaży dostępu do relacji z walki bokserskiej Adamek-Kliczko w modelu pay-per-view. Ta sama walka dodała 0,2 zł do ARPU Pakietu Mini, które wyniosło 13,8 zł.
Na koniec września Cyfrowy Polsat miał 3,5 mln abonentów pakietów telewizyjnych (o 7 proc. więcej niż rok wcześniej). Pośród nich 2,7 mln korzystało z Pakietu Familijnego, a ponad 763 tys. z Pakietu Mini. Z usług telefonii komórkowej Cyfrowego Polsatu w końcu września korzystało 136,5 tys. klientów (99 proc. z nich to klienci kontraktowi), a z mobilnego szerokopasmowego dostępu do internetu - 54 tys.
Przyrosty w telekomunikacji są nadal niższe niż w segmencie telewizyjnym: Cyfrowy Polsat przyłączył netto niecałe 7 tys. klientów usług telefonii komórkowej oraz nieco ponad 7 tys. klientów usług dostępowych.
III kwartał br. grupa Cyfrowego Polsatu (obejmuje obecnie także Telewizję Polsat) wypracowała 615 mln zł przychodów ze sprzedaży, 148 mln zł zysku operacyjnego oraz blisko 62 mln zł straty netto.