Orange i Cinema City rozstają się: środy z Orange w Multikinie

Publikacja: 08.12.2011 15:51

Multikino

(grupa

ITI

) zostało nowym partnerem

Grupy Telekomunikacji Polskiej

przy projekcie „Środy z Orange, który komórkowa sieć przez ostatnie 3 lata prowadziła w kooperacji z

Cinema City International

.  Współpraca ruszy z początkiem 2012 r.

W listopadzie grupa TP informowała, że pracuje nad modyfikacją projektu, tak "aby sprostać oczekiwaniom użytkowników".  Dotychczasowy model pozwalał klientom sieci komórkowej skorzystać z puli kodów (kupowanych za pomocą SMS), z których każdy uprawniał do odbioru dwóch biletów do kina w cenie jednego. Pojawił się jednak wtórny rynek obrotu kodami (m.in. za pośrednictwem Allegro). W efekcie na 950 tys. kodów odebranych od stycznia do połowy listopada br. użytkownicy wykorzystali nieco ponad 0,5 mln.

– Multikino będzie naszym jednym partnerem – informuje Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP. – W tym roku kończy nam się umowa z Cinema City. Otworzyliśmy przetarg i wybraliśmy najlepszą ofertę. Jednocześnie szukaliśmy sposobu, aby rozwiązać problem ograniczonej liczby kodów, na co skarżyli się klienci. Rozwiązanie pokażemy za tydzień – powiedział dziś Jabczyński.

Do połowy listopada kina sieci Cinema City sprzedały w Polsce ponad 1 mln biletów osobom korzystającym z kodów komórkowego operatora.

Kinowa akcja Orange była prowadzona także przez siostrzane spółki polskiej sieci za granicą. Wojciech Jabczyński informuje jednak, że każda z nich niezależnie wybierała dostawcę.

Cinema City w Polsce ma 30 kin w 19 miastach. Multikino 24 w 18 miastach.

Multikino

(grupa

Pozostało 99% artykułu
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy