Pekao zmienia nazwę marki segmentu obsługi klientów zamożnych i wprowadza bankowość osobistą Premium. W ramach wydzielonego segmentu bank obsługuje już 400 tys. klientów zamożnych, chce też pozyskać nowych.
- Chcemy w ciągu roku zwiększyć tę grupę o przynajmniej 5-10 proc. – mówi Mateusz Gołąb, dyrektor departamentu klienta zamożnego banku.
W Pekao są to klienci z dochodami 7,5 tys. zł netto na gospodarstwo domowe lub aktywami ulokowanymi w grupie kapitałowej Pekao w wysokości 50 tys. zł.
- Główną zmianą jest podniesienie jakości obsługi klientów zamożnych do poziomu nieoferowanego do tej pory. Wprowadziliśmy narzędzie do procesu planowania inwestycyjnego, za pomocą którego nasi klienci zainwestowali już 350 mln zł. Przeszkoliliśmy i certyfikowaliśmy ponad 800 doradców w ponad 350 placówkach. W każdej z nich klient będzie mógł liczyć na ujednolicony standard obsługi – mówi Mateusz Gołąb.
Bank wprowadził limit maksymalnie 400 klientów przypadających do obsługi przez jednego doradcę.