Konsumenci słodyczy najwyraźniej nie lubią zmian. Wedel, który może się poszczycić już 161-letnią historią, od lat zajmuje pierwsze miejsce w naszym rankingu w kategorii słodyczy i lodów. Nie inaczej jest w tym roku. Moc tej marki w porównaniu z 2011 r. wzrosła. Nie powinno to dziwić, bo o Wedlu w tym roku mówiło się wyjątkowo dużo. Powód? Choćby ten, że był sponsorem Euro 2012 i wprowadził na rynek szereg produktów związanych z turniejem.
W pamięć Polakom z pewnością zapadło też specjalne studio telewizyjne, które w czasie mistrzostw urządzono na dachu wedlowskiej fabryki.
Marka Wedel stara się być zawsze blisko swoich konsumentów, towarzysząc im w ważnych wydarzeniach. Dlatego jesteśmy dumni i niezwykle zadowoleni z faktu, że mogliśmy współuczestniczyć w organizacji UEFA Euro2012, które było spektakularnym wydarzeniem w Polsce. Naszym celem było wzmocnienie marki Wedel i tę inwestycję traktujemy długoterminowo – mówi Magdalena Kołodziejska, kierownik komunikacji Lotte Wedel. Wartość nakładów Wedla na sponsoring Euro 2012 jest owiana tajemnicą. Nie wiadomo też, czy wydatki się zwróciły, ale jak widać – wzmocniły markę.
Ważna promocja w sieci
Wedel znany jest z tego, że intensywnie wykorzystuje nowoczesne kanały komunikacji z potencjalnymi klientami. Różnego rodzaju konkursy i obecność na portalach społecznościowych pozytywnie przekładają się na rozpoznawalność brandu. Równocześnie to właśnie Wedel w swojej kategorii jest postrzegany jako marka o najwyższym prestiżu oraz jakości.
– Stale poszerzamy nasze portfolio, wprowadzamy nowe produkty oraz ciekawe kombinacje smakowe. W 2013 roku będziemy kontynuować nasze działania – deklaruje Kołodziejska, nie zdradzając jednak żadnych szczegółów.