Reklama

P&G stawia na studentki Politechnik

Program Future Female Leader zainicjowany przez P&G ma przełamywać stereotypowe myślenie o kobietach w zawodach technicznych, zapewniać równowagę na rynku pracy i zachęcać kobiety do łączenia swojej przyszłości z sektorem technologiczno-inżynieryjnym.

Publikacja: 27.06.2019 09:59

Obecnie według raportu „Kobiety na Politechnikach 2018” tylko 13 proc. studiujących kobiet wybiera uczelnie techniczne. Choć z roku na rok sytuacja poprawia się, to na Elektrotechnice tylko 6,1 proc.  studentów to kobiety, na Mechatronice – 8,5 proc., a na kierunku Automatyka i Robotyka – 9,3 proc.  Zmienić to ma program P&G Future Female Leader skierowany do studentek III-V roku uczelni technicznych, które chcą rozwijać swoją karierę w sektorze technologiczno-inżynieryjnym. Projekt organizowany przez fabrykę P&G Gillette w Łodzi to nie tylko szansa na zdobycie wiedzy i nowych umiejętności, ale również okazja, by przekonać się, jak wygląda praca w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych fabryk Procter & Gamble na świecie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Festiwal innowacji w Rzeszowie: szansa dla młodych i dla biznesu
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama