Banki nadal wysyłają pisma do klientów tradycyjną pocztą

Wyciągi z konta, nowe regulaminy czy ponaglenia często nadal wysyłane są do klientów w tradycyjny sposób.

Publikacja: 20.05.2015 22:00

Banki kontaktują się z klientami wysyłając tradycyjne listy, SMS lub poprzez bankowość online.

Banki kontaktują się z klientami wysyłając tradycyjne listy, SMS lub poprzez bankowość online.

Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński

– Pod koniec kwietnia dostałam list, w którym bank poinformował mnie, że nie kupiłam jednostek funduszu inwestycyjnego – opowiada czytelniczka, pani Danuta. – Mam takie zlecenie od kilku lat. I pierwszy raz zdarzyło się, że w dniu zakupu na moim koncie nie było odpowiedniej kwoty. Ale czy to powód, żeby wysyłać pocztą list w tej sprawie?

Tomasz Bogusławski z Pekao mówi, że bank kontaktuje się z klientami za pomocą różnych kanałów. Wysyła także tradycyjne listy. – Mogą dotyczyć wielu spraw, np. zmiany wysokości raty kredytu, zmian w regulaminach, ale także niemożliwości realizacji zlecenia z powodu braku środków na koncie – tłumaczy Tomasz Bogusławski. Dodaje, że klient nie ponosi kosztu wysłania tego typu korespondencji.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy