Rzecznik Praw Dziecka przeciwko medialnej komercjalizacji dzieciństwa

Dobra dzieci, ich godność są naruszane w telewizji i internecie - uważa Rzecznik Praw Dziecka i apeluje o zdecydowane działania do Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, a do rodziców - o rozsądek w publikowaniu wizerunku dzieci.

Aktualizacja: 14.02.2017 15:32 Publikacja: 14.02.2017 12:59

Rzecznik Praw Dziecka przeciwko medialnej komercjalizacji dzieciństwa

Foto: 123RF

Rzecznik Praw Dziecka jest zaniepokojony trwającym procesem komercjalizacji dzieciństwa.  Marek Michalak uważa, że dzieci coraz częściej stają się ofiarami konsumpcjonizmu medialnego.

- Bywa, że to już małe gwiazdy, ale to ciągle dzieci i trzeba je chronić. Media nie mogą być przestrzenią bezprawia w tym zakresie – podkreśla RPD.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Matura i egzamin ósmoklasisty
Egzamin 8-klasisty: język polski. Odpowiedzi eksperta WSiP
Prawo rodzinne
Rozwód tam, gdzie ślub. Szybciej, bliżej domu i niedrogo
Nieruchomości
Czy dziecko może dostać grunt obciążony służebnością? Wyrok SN
Prawo w Polsce
Jak zmienić miejsce głosowania w wyborach prezydenckich 2025?
Prawo drogowe
Ważny wyrok dla kierowców i rowerzystów. Chodzi o pierwszeństwo