Reklama
Rozwiń
Reklama

Rzecznik Praw Dziecka przeciwko medialnej komercjalizacji dzieciństwa

Dobra dzieci, ich godność są naruszane w telewizji i internecie - uważa Rzecznik Praw Dziecka i apeluje o zdecydowane działania do Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, a do rodziców - o rozsądek w publikowaniu wizerunku dzieci.

Aktualizacja: 14.02.2017 15:32 Publikacja: 14.02.2017 12:59

Rzecznik Praw Dziecka przeciwko medialnej komercjalizacji dzieciństwa

Foto: 123RF

Rzecznik Praw Dziecka jest zaniepokojony trwającym procesem komercjalizacji dzieciństwa.  Marek Michalak uważa, że dzieci coraz częściej stają się ofiarami konsumpcjonizmu medialnego.

- Bywa, że to już małe gwiazdy, ale to ciągle dzieci i trzeba je chronić. Media nie mogą być przestrzenią bezprawia w tym zakresie – podkreśla RPD.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Sądy i trybunały
Sprawa immunitetu Małgorzaty Manowskiej spadła z wokandy
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Prawo dla Ciebie
Sąd: wlewy z witaminy C i kurkuminy to nie jest żadne leczenie
Prawo dla Ciebie
"To nie był film erotyczny". Sąd Najwyższy rozstrzygnął skargę Polsatu
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Budowa domów i mieszkań na nowych zasadach. Co się zmieni w 2026 roku?
Reklama
Reklama