Rzecznik Praw Dziecka przeciwko medialnej komercjalizacji dzieciństwa

Dobra dzieci, ich godność są naruszane w telewizji i internecie - uważa Rzecznik Praw Dziecka i apeluje o zdecydowane działania do Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, a do rodziców - o rozsądek w publikowaniu wizerunku dzieci.

Aktualizacja: 14.02.2017 15:32 Publikacja: 14.02.2017 12:59

Rzecznik Praw Dziecka przeciwko medialnej komercjalizacji dzieciństwa

Foto: 123RF

Rzecznik Praw Dziecka jest zaniepokojony trwającym procesem komercjalizacji dzieciństwa.  Marek Michalak uważa, że dzieci coraz częściej stają się ofiarami konsumpcjonizmu medialnego.

- Bywa, że to już małe gwiazdy, ale to ciągle dzieci i trzeba je chronić. Media nie mogą być przestrzenią bezprawia w tym zakresie – podkreśla RPD.

Pozostało 92% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
W sądzie i w urzędzie
Czterolatek miał zapłacić zaległy czynsz. Sąd nie doczytał, w jakim jest wieku
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Spadki i darowizny
Podział spadku po rodzicach. Kto ma prawo do majątku po zmarłych?
W sądzie i w urzędzie
Już za trzy tygodnie list polecony z urzędu przyjdzie on-line
Zdrowie
Ważne zmiany w zasadach wystawiania recept. Pacjenci mają powody do radości
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Sądy i trybunały
Bogdan Święczkowski nowym prezesem TK. "Ewidentna wada formalna"