Reklama
Rozwiń

Rośnie znaczenie społecznego zaangażowania firm

Kryzys spowodowany pandemią koronawirusa sprawił, że klienci przedsiębiorstw zwracają baczniejszą uwagę na działania wynikające ze społecznej odpowiedzialności biznesu.

Publikacja: 20.07.2020 18:19

Program ERGO Hestii „Rower na zawsze” pozwala klientowi lub poszkodowanemu na czas naprawy auta doko

Program ERGO Hestii „Rower na zawsze” pozwala klientowi lub poszkodowanemu na czas naprawy auta dokonać wyboru pomiędzy autem zastępczym a markowym rowerem, który może zatrzymać na zawsze

Foto: shutterstock

Zamrożenie gospodarki i lęk przed koronawiruem spowodowały, że konsumenci zaczęli bardziej zwracać uwagę na to, co zakup niesie nie tylko dla nich samych, ale też dla innych. Pandemia podniosła oczekiwania konsumentów odnośnie do zaangażowania społecznego firm. Te o dużym zaangażowaniu w społeczną odpowiedzialność biznesu (CSR) budują przewagę.

Najlepsze efekty daje łączenie dążenia do zysku z działaniami ważnymi społecznie.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Leki i terapie
Wiceprezeska Bayer: „Firmy nie mają elastyczności cenowej”
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Leki i terapie
Jak zapewnić dostęp do leków i wyrobów medycznych?
Leki i terapie
Nowe pozycje na liście leków refundowanych. Aż 41 cząsteczko-wskazań
Leki i terapie
Walka z wczesnym rakiem piersi potrzebuje nowych terapii
Leki i terapie
Donald Trump obwinia Europę o wysokie ceny leków w USA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama