Reklama

Rośnie znaczenie społecznego zaangażowania firm

Kryzys spowodowany pandemią koronawirusa sprawił, że klienci przedsiębiorstw zwracają baczniejszą uwagę na działania wynikające ze społecznej odpowiedzialności biznesu.

Publikacja: 20.07.2020 18:19

Program ERGO Hestii „Rower na zawsze” pozwala klientowi lub poszkodowanemu na czas naprawy auta doko

Program ERGO Hestii „Rower na zawsze” pozwala klientowi lub poszkodowanemu na czas naprawy auta dokonać wyboru pomiędzy autem zastępczym a markowym rowerem, który może zatrzymać na zawsze

Foto: shutterstock

Zamrożenie gospodarki i lęk przed koronawiruem spowodowały, że konsumenci zaczęli bardziej zwracać uwagę na to, co zakup niesie nie tylko dla nich samych, ale też dla innych. Pandemia podniosła oczekiwania konsumentów odnośnie do zaangażowania społecznego firm. Te o dużym zaangażowaniu w społeczną odpowiedzialność biznesu (CSR) budują przewagę.

Najlepsze efekty daje łączenie dążenia do zysku z działaniami ważnymi społecznie.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Leki i terapie
„Historyczna” lista refundacyjna. 50 nowych terapii dla pacjentów
Leki i terapie
Popularny lek na otyłość a ryzyko incydentów sercowo-naczyniowych
Leki i terapie
Seniorzy nadużywają leków za darmo. Poznaliśmy dane
Leki i terapie
Leczymy 300 tys. pacjentów za 11 mld złotych
Leki i terapie
Wiceprezeska Bayer: „Firmy nie mają elastyczności cenowej”
Reklama
Reklama