Reklama
Rozwiń
Reklama

Rośnie znaczenie społecznego zaangażowania firm

Kryzys spowodowany pandemią koronawirusa sprawił, że klienci przedsiębiorstw zwracają baczniejszą uwagę na działania wynikające ze społecznej odpowiedzialności biznesu.

Publikacja: 20.07.2020 18:19

Program ERGO Hestii „Rower na zawsze” pozwala klientowi lub poszkodowanemu na czas naprawy auta doko

Program ERGO Hestii „Rower na zawsze” pozwala klientowi lub poszkodowanemu na czas naprawy auta dokonać wyboru pomiędzy autem zastępczym a markowym rowerem, który może zatrzymać na zawsze

Foto: shutterstock

Zamrożenie gospodarki i lęk przed koronawiruem spowodowały, że konsumenci zaczęli bardziej zwracać uwagę na to, co zakup niesie nie tylko dla nich samych, ale też dla innych. Pandemia podniosła oczekiwania konsumentów odnośnie do zaangażowania społecznego firm. Te o dużym zaangażowaniu w społeczną odpowiedzialność biznesu (CSR) budują przewagę.

Najlepsze efekty daje łączenie dążenia do zysku z działaniami ważnymi społecznie.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Leki i terapie
Krzysztof Kopeć: Czy Polska wykorzystuje potencjał krajowego sektora farmaceutycznego?
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Leki i terapie
Co naprawdę działa w ADHD? Największy dotąd przegląd terapii daje jasny obraz
Leki i terapie
Apteki coraz droższe i coraz dalej od pacjenta
Leki i terapie
Więcej możliwości leczenia dla kobiet z chorobami nowotworowymi
Leki i terapie
„Historyczna” lista refundacyjna. 50 nowych terapii dla pacjentów
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama