Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Jan Wróblewski: Sezonowość nad Bałtykiem to mit

Ponad 50 procent klientów w naszych hotelach to Niemcy. Jednak większe przychody generują klienci z Polski – mówi Jan Wróblewski, członek zarządu i współwłaściciel Zdrojowa Invest & Hotels, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Aktualizacja: 30.01.2018 15:20 Publikacja: 30.01.2018 12:34

#RZECZoBIZNESIE: Jan Wróblewski: Sezonowość nad Bałtykiem to mit

Foto: tv.rp.pl

Zajmuje się pan condohotelami. To działalność hotelarska, deweloperska czy inwestycyjna?

Zasadniczo jesteśmy firmą hotelarską, ale mamy specyficzny sposób finansowania. Sprzedajemy poszczególne jednostki mieszkalne w hotelu pojedynczym inwestorom. Pracujemy też trochę na rynku finansowym, bo oferujemy inwestorom stopy zwrotu.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Arabska przystań rosyjskich bogaczy. Tam sankcje nie działają
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Biznes
Amica ma spadek przychodów, ale poprawia zyski
Biznes
Ukraina negocjuje z USA, wojskowe Schengen i paliwa kopalne na COP30
Biznes
Gospodarcza pogoń trwa
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Biznes
Spór o przepisy antynikotynowe na szczycie WHO w Genewie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama