Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Jan Wróblewski: Sezonowość nad Bałtykiem to mit

Ponad 50 procent klientów w naszych hotelach to Niemcy. Jednak większe przychody generują klienci z Polski – mówi Jan Wróblewski, członek zarządu i współwłaściciel Zdrojowa Invest & Hotels, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Aktualizacja: 30.01.2018 15:20 Publikacja: 30.01.2018 12:34

#RZECZoBIZNESIE: Jan Wróblewski: Sezonowość nad Bałtykiem to mit

Foto: tv.rp.pl

Zajmuje się pan condohotelami. To działalność hotelarska, deweloperska czy inwestycyjna?

Zasadniczo jesteśmy firmą hotelarską, ale mamy specyficzny sposób finansowania. Sprzedajemy poszczególne jednostki mieszkalne w hotelu pojedynczym inwestorom. Pracujemy też trochę na rynku finansowym, bo oferujemy inwestorom stopy zwrotu.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Spotkanie Trump–Xi, ustawa schronowa a ceny mieszkań, auta w Polsce tanieją
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Centra usług widzą szansę w rozwoju AI. Czas transformacji
Biznes
Równe płace, równe szanse – Grupa Żabka ponownie z certyfikatem EQUAL-SALARY
Biznes
Horyzont Europa to Liga Mistrzów europejskiej nauki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Patronat Rzeczpospolitej
Horizon4Poland’25 – największy matchmaking w Polsce!
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama