#RZECZoBIZNESIE: Jan Wróblewski: Sezonowość nad Bałtykiem to mit

Ponad 50 procent klientów w naszych hotelach to Niemcy. Jednak większe przychody generują klienci z Polski – mówi Jan Wróblewski, członek zarządu i współwłaściciel Zdrojowa Invest & Hotels, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Aktualizacja: 30.01.2018 15:20 Publikacja: 30.01.2018 12:34

#RZECZoBIZNESIE: Jan Wróblewski: Sezonowość nad Bałtykiem to mit

Foto: tv.rp.pl

Zajmuje się pan condohotelami. To działalność hotelarska, deweloperska czy inwestycyjna?

Zasadniczo jesteśmy firmą hotelarską, ale mamy specyficzny sposób finansowania. Sprzedajemy poszczególne jednostki mieszkalne w hotelu pojedynczym inwestorom. Pracujemy też trochę na rynku finansowym, bo oferujemy inwestorom stopy zwrotu.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Nowy szef Konfederacji Lewiatan: Wyobrażam sobie fuzje organizacji biznesowych
Biznes
Trump straszy UE, Ryanair wraca do Modlina, KE planuje nowe podatki
Biznes
Będzie drastyczna unijna podwyżka akcyzy na papierosy? Okoniem staje Szwecja
Biznes
Cenny ręcznik z Wimbledonu. Iga Świątek rozsławiła nie tylko kluski z truskawkami
Biznes
Polskie start-upy bez pieniędzy, odbudowa Ukrainy i współpraca Paryża z Londynem
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama