#RZECZoBIZNESIE: Daria Banachowska: Od centrów handlowych chcemy czegoś więcej niż zakupów

Konsumenci mają nowe nawyki i oczekiwania. Odwiedzając centrum handlowe oczekują czegoś więcej niż tylko dokonania zakupów – mówi Daria Banachowska, leasing manager w Metropolitan Investment, gość programu Michała Niewiadomskiego.

Aktualizacja: 19.03.2019 12:12 Publikacja: 19.03.2019 11:33

#RZECZoBIZNESIE: Daria Banachowska: Od centrów handlowych chcemy czegoś więcej niż zakupów

Foto: tv.rp.pl

Gość przypomniała, że od końca lat 80. ubiegłego wieku, obserwujemy swoistą transformację obiektów handlowych.

- W tamtych latach podaż była skoncentrowana wzdłuż tradycyjnych ulic handlowych czy wokół domów towarowych. Początki lat 90. to wyraźny rozwój formatów operatorów spożywczych, którzy byli kluczowym najemcą w centrum handlowym. Takich obiektów można było wtedy policzyć na palcach jednej ręki - mówił Banachowska.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Najmniejsze firmy zalegają ze spłatą 5,5 mld zł
Biznes
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes
Pięć powodów, dlaczego obrona w Izraelu jest skuteczniejsza od tej w Ukrainie
Biznes
Zaczyna się wojna sieci komórkowych o turystów. Orange kusi pakietami we Flex
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Biznes
Zmarł Leonard Lauder, twórca światowego sukcesu koncernu Estée Lauder