#RZECZoBIZNESIE: Daria Banachowska: Od centrów handlowych chcemy czegoś więcej niż zakupów

Konsumenci mają nowe nawyki i oczekiwania. Odwiedzając centrum handlowe oczekują czegoś więcej niż tylko dokonania zakupów – mówi Daria Banachowska, leasing manager w Metropolitan Investment, gość programu Michała Niewiadomskiego.

Aktualizacja: 19.03.2019 12:12 Publikacja: 19.03.2019 11:33

#RZECZoBIZNESIE: Daria Banachowska: Od centrów handlowych chcemy czegoś więcej niż zakupów

Foto: tv.rp.pl

Gość przypomniała, że od końca lat 80. ubiegłego wieku, obserwujemy swoistą transformację obiektów handlowych.

- W tamtych latach podaż była skoncentrowana wzdłuż tradycyjnych ulic handlowych czy wokół domów towarowych. Początki lat 90. to wyraźny rozwój formatów operatorów spożywczych, którzy byli kluczowym najemcą w centrum handlowym. Takich obiektów można było wtedy policzyć na palcach jednej ręki - mówił Banachowska.

Pozostało 84% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca