Jak pan ocenia pierwszy rok po fuzji spółek wchodzących w skład Idea Getin Leasing?
Zdecydowanie pozytywnie. Naszym olbrzymim sukcesem było utrzymanie bardzo dobrych relacji, wysokiego poziomu obsługi sprzedażowej i posprzedażowej klientów oraz dalszy rozwój oferty i kooperacji z dostawcami. Sprawnie połączyliśmy kluczowe procesy operacyjne, nasi klienci i partnerzy biznesowi nie odczuli skutków fuzji, zrealizowaliśmy cele sprzedażowe, generując w 2018 r. rekordowy zysk netto 123 mln zł i osiągając 15,8 mld zł wartości aktywów. Aktualnie skupiamy się na realizacji zadań podporządkowanych rozwojowi całej organizacji i rentowności biznesu.
Co to oznacza dla klientów?
Oznacza to, że w dalszym ciągu będziemy rozwijać ofertę, usprawniać procesy sprzedażowe i przyspieszać procesy obsługi. Naszą unikalną przewagą jest pełna oferta produktowa, czyli leasing, pożyczka, kredyt, najem, leasing z serwisem, produkty dodatkowe i programy brandowe, przygotowane z kluczowymi dostawcami. Jesteśmy obecni we wszystkich branżach polskiej gospodarki, a naszym celem jest umocnienie pozycji lidera finansowania środków transportu ciężkiego i dynamiczny rozwój w segmencie agro i leśnictwa, gdzie mamy bardzo mocną pozycję i dostrzegamy potencjał do rozwoju.