Reklama
Rozwiń

W czasach pandemii istotna jest precyzja i dyscyplina przekazu

W komunikacji kluczowe są dziś empatia, precyzja i timing. A jeden błąd może zniszczyć budowaną latami reputację – mówi Maciej Bogucki, prezes firmy Mais Group.

Aktualizacja: 20.04.2020 09:58 Publikacja: 18.04.2020 00:01

Maciej Bogucki, prezes firmy Mais Group

Maciej Bogucki, prezes firmy Mais Group

Foto: materiały prasowe

Pandemia koronawirusa przewróciła do góry nogami wszystko, do czego przywykliśmy: sposób pracy, wypoczynku, kontaktów międzyludzkich. Zachwiała też u wielu osób poczucie bezpieczeństwa. W jaki sposób tak głębokie, a przede wszystkim nagłe zmiany, wpływają na narzędzia komunikacji, na narrację?

Komunikacja od pewnego już czasu ulega znaczącej transformacji. Rozwój technologii, tempo życia, ilość bodźców wymuszają daleko idące zmiany na obu tych płaszczyznach. Algorytmy, AI (ang. Artificial Intelligence, sztuczna inteligencja – red.), machine learning stały się częścią świata komunikacji, marketingu, sprzedaży, a nowa rzeczywistość związana z wybuchem pandemii pogłębia i przyspiesza ten proces i przenosi znaczną część działań komunikacyjnych do sieci.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Ustawa Trumpa, obawy firm transportowych, biznes przeciw unijnym regulacjom AI
Biznes
Fundacja rodzinna, czyli międzypokoleniowy skarbiec
Biznes
Microsoft zwolni 9000 pracowników, bo inwestuje w sztuczną inteligencję
Biznes
Del Monte ogłosiło upadłość. Klienci odwrócili się od konserwowanej żywności
Biznes
KE proponuje nowy cel emisji, polski opór wobec ETS2 i umowa USA-Wietnam