Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 20.04.2020 09:58 Publikacja: 18.04.2020 00:01
Maciej Bogucki, prezes firmy Mais Group
Foto: materiały prasowe
Pandemia koronawirusa przewróciła do góry nogami wszystko, do czego przywykliśmy: sposób pracy, wypoczynku, kontaktów międzyludzkich. Zachwiała też u wielu osób poczucie bezpieczeństwa. W jaki sposób tak głębokie, a przede wszystkim nagłe zmiany, wpływają na narzędzia komunikacji, na narrację?
Komunikacja od pewnego już czasu ulega znaczącej transformacji. Rozwój technologii, tempo życia, ilość bodźców wymuszają daleko idące zmiany na obu tych płaszczyznach. Algorytmy, AI (ang. Artificial Intelligence, sztuczna inteligencja – red.), machine learning stały się częścią świata komunikacji, marketingu, sprzedaży, a nowa rzeczywistość związana z wybuchem pandemii pogłębia i przyspiesza ten proces i przenosi znaczną część działań komunikacyjnych do sieci.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Do około 13 mln gospodarstw domowych w Polsce ma trafić broszura informująca, jak zachować się w razie zagrożeń,...
Donald Trump podpisał miliardowe porozumienia z Wielką Brytanią, Polska inwestuje rekordowe 4 mld zł w cyberbezp...
Roskosmos chwali się, że testuje już konkurenta Starlinka. I że system niskoorbitalnych satelitów pojawi się na...
Cyberprzestępcy wykradli dane logowania tysięcy Polaków i opublikowali je na znanym forum hakerskim. Dokument sk...
Unia opóźnia 19. pakiet sankcji wobec Rosji, w Niemczech narasta konflikt CDU–SPD o energetykę, a prezydent Karo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas