[b]Od kiedy istnieje firma Intersport?[/b]
[b]Franz Julen, CEO INTERSPORT International Corporation[/b] INTERSPORT istnieje na rynku od 50 lat. Osiągamy obroty w sprzedaży detalicznej w wysokości 9,2 mld euro i jesteśmy obecni w 39 krajach.
[b]Jaka jest globalna strategia?[/b]
[b]F.J.:[/b] Na całym świecie działamy na zasadzie franczyzy, jednak nasza strategia zakłada dopasowanie do specyfiki rynku. Współpracując z wieloma firmami producenckimi uczestniczymy w procesie ulepszania produktów oraz adaptowania ich do lokalnych warunków. Poza inwestycjami w zakup uznanych na całym świecie marek od 25 lat rozwijamy marki własne, których poziom sprzedaży detalicznej sięga już 1,5 mld euro. Nie zamierzamy rezygnować z ekspansji. Począwszy od 1968 r. obejmowała ona kolejno kraje Europy Wschodniej i Środkowej, następnie Bliski Wschód, a obecnie nakierowana jest na zdobycie rynków Dalekiego Wschodu, Azji i Pacyfiku.
[b]Jakiego rodzaju produkty są kluczowe w ofercie Intersportu?[/b]