– Na­sza stra­te­gia w 2012 r. nie zmie­ni się. Bę­dzie­my in­we­sto­wać. Stać nas na to. Nie wi­dzę in­nej me­to­dy, je­śli chce­my do­łą­czyć do gro­na zna­czą­cych eu­ro­pej­skich firm z branży IT – mó­wi Ja­nusz Fi­li­piak, pre­zes Co­mar­chu.

In­we­sty­cje (ich bu­dżet rocz­ny się­ga kil­ku­dzie­się­ciu mi­lio­nów zło­tych) bę­dą sku­pio­ne na roz­wo­ju pro­duk­tów i zwięk­sze­niu sprze­da­ży eks­por­to­wej. – Skon­cen­tru­je­my się na po­zy­ski­wa­niu klien­tów po­za Pol­ską. Chce­my to ro­bić kom­plek­so­wo. Nie in­te­re­su­ją nas po­je­dyn­cze ma­łe umo­wy. Chce­my zdo­by­wać glo­bal­nych klien­tów, któ­rym bę­dzie­my do­star­czać ca­łe li­nie pro­duk­tów – opo­wia­da pre­zes. Za­po­wia­da, że gru­pa chce w pierw­szej ko­lej­no­ści zwięk­szać ak­tyw­ność w Niem­czech i Fran­cji. Co­march li­czy też na no­wych klien­tów z Wiel­kiej Bry­ta­nii. Dla­te­go otwie­ra od­dział w Lon­dy­nie.

W Pol­sce spół­ka chce się sku­pić na roz­wo­ju ofer­ty dla sek­to­ra me­dycz­ne­go. W I kwar­ta­le 2012 r. uru­cho­mi Cen­trum Me­dycz­ne iMe­d24, któ­re ma wspie­rać roz­wój apli­ka­cji dla ryn­ku me­dycz­ne­go. Bę­dzie świad­czyć spe­cja­li­stycz­ne usłu­gi me­dycz­ne. In­we­sty­cja, głów­nie w nie­zbęd­ną in­fra­struk­tu­rę, po­chło­nę­ła już po­nad 20 mln zł. – Za­mie­rza­my stwo­rzyć bo­ga­te port­fo­lio roz­wią­zań in­for­ma­tycz­nych dla służby zdro­wia. To bar­dzo per­spek­ty­wicz­ny ry­nek – uwa­ża Fi­li­piak.