Mike Tyson będzie reklamował napój Black

Słyn­ny bok­ser zo­sta­nie twa­rzą na­po­ju ener­ge­tycz­ne­go Black fir­my Fo­od­Ca­re. Ma jej po­móc w eks­pan­sji nie tyl­ko w Pol­sce, ale i za gra­ni­cą

Publikacja: 18.04.2012 15:35

Mike Tyson będzie reklamował napój Black

Foto: AFP

– Do mar­ki Black nikt nie pa­su­je tak bar­dzo jak Mi­ke Ty­son. Re­kla­ma z je­go udzia­łem po­zwo­li nam nie tyl­ko zwięk­szyć sprze­daż w Pol­sce, ale tak­że na kil­ku­na­stu ryn­kach za­gra­nicz­nych, gdzie jest obec­na – mó­wi „Rz" Wie­sław Wło­dar­ski, wła­ści­ciel spół­ki spo­żyw­czej Fo­od­Ca­re.

W przy­szłym ty­go­dniu ame­ry­kań­ski bok­ser przy­jeż­dża do Pol­ski, aby wziąć udział w kon­fe­ren­cji pra­so­wej w War­sza­wie oraz na­krę­cić pierw­szy z za­pla­no­wa­nych fil­mów re­kla­mo­wych (ko­lej­ny ma po­wstać w Ka­li­for­nii).

– W Pol­sce start emi­sji re­klam te­le­wi­zyj­nych z udzia­łem Mi­ke'a Ty­so­na za­pla­no­wa­li­śmy na prze­łom ma­ja i czerw­ca. Za gra­ni­cą, m.in. w Niem­czech i Wiel­kiej Bry­ta­nii, po­win­ny po­ja­wić się kil­ka mie­się­cy póź­niej – wy­ja­śnia Wło­dar­ski.

Fo­od­Ca­re nie zdra­dza szcze­gó­łów kon­trak­tu w Ty­so­nem. Ujaw­nia je­dy­nie, że zo­stał za­war­ty na dłu­żej niż dwa la­ta. – Nie wy­klu­cza­my, że wi­ze­ru­nek Mi­ke'a Ty­so­na lub je­go cha­rak­te­ry­stycz­ny ta­tu­aż umie­ści­my na opa­ko­wa­niach Blac­ka – mó­wi Wło­dar­ski. Black jest na­po­jem ener­ge­tycz­nym, któ­ry nie­mal rok te­mu za­stą­pił w ofer­cie FoodCare Ti­ge­ra. Pro­duk­cji i sprze­da­ży te­go ostat­nie­go za­ka­zał Fo­od­Ca­ro­wi sąd. O za­kaz wy­stą­pił Da­riusz Mi­chal­czew­ski, wła­ści­ciel zna­ku Ti­ger. Pod ko­niec 2010 r. ze­rwał kil­ku­let­nią współ­pra­cę z Fo­od­Ca­rem, bo ten – jak wy­ja­śnił – prze­stał mu pła­cić za li­cen­cję. Obec­nie Ti­ge­ra na li­cen­cji bok­se­ra pro­du­ku­je gru­pa Ma­spex, czo­ło­wa fir­ma spo­żyw­cza w Eu­ro­pie Środ­ko­wej.

Pro­du­cent Blac­ka za­pew­nia, że wy­bór Ty­so­na nie jest rzu­ce­niem rę­ka­wi­cy Mi­chal­czew­skie­mu. – Mar­ki two­rzę z my­ślą nie tyl­ko o ryn­ku pol­skim, ale tak­że o za­gra­nicz­nym. Dla­te­go za­le­ża­ło mi, aby po­zy­skać mię­dzy­na­ro­do­wą gwiaz­dę spor­tu. Ne­go­cjo­wa­li­śmy z kil­ko­ma oso­ba­mi, m.in. z Ti­ge­rem Wo­od­sem – wy­ja­śnia Wie­sław Wło­dar­ski.

Fo­od­Ca­re sza­cu­je, że Black jest obec­nie naj­po­pu­lar­niej­szym na­po­jem ener­ge­tycz­nym w Pol­sce. – Je­go udzia­ły się­ga­ją 30 pro­cent, co da­je mu po­zy­cję li­de­ra. Za spra­wą re­klam z Mi­ke'em Ty­so­nem w cią­gu ro­ku po­win­ny zwięk­szyć udział co naj­mniej do 35 pro­c. – za­po­wia­da Wło­dar­ski. – Pol­ski ry­nek jest dla nas klu­czo­wy. W dru­giej ko­lej­no­ści chce­my po­wal­czyć o umoc­nie­nie po­zy­cji za ­gra­ni­cą, co bę­dzie wią­za­ło się z ode­bra­niem udzia­łów ryn­ko­wych ta­kim zna­nym mar­kom, jak Mon­ster czy Red Bull – do­da­je.

Od ubie­głe­go ro­ku FoodCare i Mi­chal­czew­ski wal­czą o pra­wa do Ti­ge­ra przed są­dem.– Skan­da­lem w de­mo­kra­tycz­nym kra­ju jest to, że – za­nim doj­dzie do wy­da­nia wy­ro­ku przez sąd – ja­ko twór­ca mar­ki Ti­ger je­stem po­zba­wio­ny pra­wa do jej pro­du­ko­wa­nia i sprze­da­ży – mó­wi Wie­sław Wło­dar­ski.

– Do mar­ki Black nikt nie pa­su­je tak bar­dzo jak Mi­ke Ty­son. Re­kla­ma z je­go udzia­łem po­zwo­li nam nie tyl­ko zwięk­szyć sprze­daż w Pol­sce, ale tak­że na kil­ku­na­stu ryn­kach za­gra­nicz­nych, gdzie jest obec­na – mó­wi „Rz" Wie­sław Wło­dar­ski, wła­ści­ciel spół­ki spo­żyw­czej Fo­od­Ca­re.

Pozostało 90% artykułu
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca