Nergal czerpie energię z Demona

Adam Darski, lider zespołu heavy metalowego Behemoth został twarzą nowego napoju energetycznego Agros-Nova. Część przychodów ze sprzedaży marki ma trafić na walkę z białaczką

Publikacja: 12.07.2012 13:19

Nergal czerpie energię z Demona

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz rg Rafał Guz

- Podpisaliśmy umowę z Adamem Nergalem Darskim oraz fundacją DKMS walczącą z białaczką. Zakłada ona, że piosenkarz będzie twarzą Demona, a Agros- Nova przekaże na konto fundacji część przychodów ze sprzedaży napoju. Będziemy także angażować się w działania na rzecz pozyskiwania dawców szpiku. Planujemy m.in. dni dawcy w naszych zakładach i sieciach handlowych – mówi Marek Sypek, prezes firma Agros-Nova, która w czwartek ogłosiła oficjalnie, że Nergal zostanie twarzą Demona.  Dziś ruszyła także strona napoju oraz jego profil na Facebooku.

- Biznes może być altruistyczny – komentuje Nergal, który wygrał z białaczką dzięki szybkiemu znalezieniu dawcy szpiku kostnego. Wyjaśnia, że oprócz idei współpracy z Agros – Nova podoba mu się także sam produkt.

-  Zawsze starałem się postępować w zgodzie z samym sobą. Gdybym został twarzą Pysia (inny produkt Agros-Nova – red.) pewnie byłby zgrzyt, ale w przypadku Demona odpowiada mi zarówno jego estetyka, jak energia z nim związana. Wszystko w tym wypadku jest spójne – mówi Adam Darski.

Marek Sypek wyjaśnia, że firma zdecydowała się na inny model marketingu swojego energetyku niż pozostali gracze na rynku. W znaczniej liczbie napoje energetyczne w  Polsce są promowane przez gwiazdy sportów walki. Twarzą Tigera, wytwarzanego na licencji Dariusza Michalczewskiego przez grupę Maspex  został ostatnio Mamed Khalidov, najlepszy zawodnik MMA w Polsce. Blacka należącego do FoodCare reklamuje Mike Tyson, a napój Las Vegas Tomasz Adamek.

Nazwa Demon i logo z pentagramem może budzić kontrowersje. Szef Agros Nova zaznacza, że pentagram w wersji użytej przez firmę nie ma nic wspólnego z satanizmem. – Chcemy się bawić tym „Demonem". Ma on się kojarzyć z pozytywnymi rzeczami: prędkością, seksem czy rozrywką – mówi Sypek.

Demon pojawił się w sklepach w maju. Do końca roku jego sprzedaż ma sięgnąć kilkudziesięciu milionów sztuk. Już trafiło ich do sklepów kilka milionów. Zdanie  Agros-Nova marka Demon ma szansę zdobyć w nim w ciągu trzech lat miejsce w pierwszej piątce najpopularniejszych energetyków.

Agros Nova jest czołowy przetwórcą owoców i warzyw w Polsce. Należą do niej marki Łowicz, Fortuna, Tarczyn, Kotlin i Krakus. Jej przychody sięgają 1 mld zł.  Od 2010 r. należy do funduszu IK Investment Partners.

Od maja tego roku Agros rozwija nie tylko sprzedaż energetyków, ale także produktów funkcjonalnych, czyli zawierających dodatki pozytywnie wpływające na organizm. Pod marką Dr Witt zaczęła m.in. sprzedaż gum funkcjonalnych. Ich dystrybucję zaczęła od sieci drogerii Rossmann. W sierpniu gumy Agros-Nova mają pojawić się w aptekach.

- Podpisaliśmy umowę z Adamem Nergalem Darskim oraz fundacją DKMS walczącą z białaczką. Zakłada ona, że piosenkarz będzie twarzą Demona, a Agros- Nova przekaże na konto fundacji część przychodów ze sprzedaży napoju. Będziemy także angażować się w działania na rzecz pozyskiwania dawców szpiku. Planujemy m.in. dni dawcy w naszych zakładach i sieciach handlowych – mówi Marek Sypek, prezes firma Agros-Nova, która w czwartek ogłosiła oficjalnie, że Nergal zostanie twarzą Demona.  Dziś ruszyła także strona napoju oraz jego profil na Facebooku.

Biznes
Wyszukiwarka Google już nie taka popularna. Co zrobi gigant?
Biznes
Londyn uderza w Moskwę największymi sankcjami w historii
Biznes
Nowy prezes PGZ przyszedł z Grupy Azoty
Biznes
Prezes Grupy Azoty rezygnuje z funkcji
Biznes
Umowa USA-Wielka Brytania gotowa. UE zniecierpliwiona. Nowy papież z Ameryki
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem