Polacy łasi na erotyczne zabawki

Zbliża się święto zakochanych. Walentynkowe gadżety widać już w centrach handlowych i na sklepowych witrynach. Tymczasem dane popularnej internetowej porównywarki cen wskazują, że lawinowo rośnie popularność produktów z kategorii "erotyka"

Publikacja: 30.01.2013 12:50

Polacy łasi na erotyczne zabawki

Foto: Fotorzepa, Kuba Krzysiak kk Kuba Krzysiak

Na początku lutego rozpoczyna się prawdziwe zakupowe szaleństwo. Sklepy oferują różnego rodzaju prezenty dla zakochanych, a salony z bielizną przeżywają oblężenie. Jak się jednak okazuje, wraz ze zmianą sposobu dokonywania zakupów z offline na online zmienia się także rodzaj wybieranych produktów, a romantyzm ustępuje miejsca ciekawości.

- Miesiąc przed Walentynkami zainteresowanie gadżetami erotycznymi w naszym sklepie wzrosło o prawie 30% - mówi Bartłomiej Urlik, właściciel sklepu www.eRozkosz.pl - W tym roku  z okazji zbliżającego się święta zakochanych użytkownicy poszukiwali przede wszystkim wibratorów dla par, ale ogromną popularnością cieszyły się również kulki gejszy i specjalne  pierścienie dla mężczyzn - dodaje.

Porównywarka cen Nokaut.pl zanotowała w 2013 roku znaczący wzrost zainteresowania Użytkowników kategorią Erotyka. Z analizy ruchu na stronie w pierwszym miesiącu 2012 i 1013 wynika, że kategoria ta ma aż o 30% większą dynamikę wzrostu od najpopularniejszej w całym serwisie kategorii Dom i ogród. Co więcej, w ciągu roku, znacząco zmieniły się preferencje zakupowe Użytkowników w jej obrębie.

Porównując tegoroczne wyniki z wynikami z 2012 roku, widać wyraźny spadek zainteresowania Użytkowników Bielizną erotyczną (o 13% w odniesieniu do całego ruchu w kategorii Erotyka) oraz znaczący, bo aż 15% wzrost zainteresowania produktami z zakresu Sprzętu erotycznego. O 3% wzrosło również zainteresowanie produktami z zakresu zdrowia intymnego.

Tym samym, najpopularniejszymi kategoriami produktowymi w Erotyce w styczniu 2013 roku są w kolejności: sprzęt erotyczny (wygenerował aż 40% ruchu w Erotyce), zdrowie intymne (18% całego ruchu w danej kategorii) i bielizna erotyczna (17%). Gadżety erotyczne, akcesoria i bielizna BDSM, feromony i afrodyzjaki oraz olejki i żele erotyczne zanotowały mniej jak 5% popularności każde w odniesieniu do ruchu opisywanej kategorii.

Aż 75% osób odwiedzających kategorię Zdrowie intymne poszukiwało specyfików na potencję i erekcję.

Na początku lutego rozpoczyna się prawdziwe zakupowe szaleństwo. Sklepy oferują różnego rodzaju prezenty dla zakochanych, a salony z bielizną przeżywają oblężenie. Jak się jednak okazuje, wraz ze zmianą sposobu dokonywania zakupów z offline na online zmienia się także rodzaj wybieranych produktów, a romantyzm ustępuje miejsca ciekawości.

- Miesiąc przed Walentynkami zainteresowanie gadżetami erotycznymi w naszym sklepie wzrosło o prawie 30% - mówi Bartłomiej Urlik, właściciel sklepu www.eRozkosz.pl - W tym roku  z okazji zbliżającego się święta zakochanych użytkownicy poszukiwali przede wszystkim wibratorów dla par, ale ogromną popularnością cieszyły się również kulki gejszy i specjalne  pierścienie dla mężczyzn - dodaje.

Biznes
Majówka, wakacje to czas złodziejskich żniw. Jak się nie dać okraść
Biznes
Poznaliśmy zwycięzców Young Design 2024! Już można zobaczyć ich projekty!
Biznes
Wada respiratorów w USA. Philips zapłaci 1,1 mld dolarów
Biznes
Pierwszy maja to święto konwalii. Przynajmniej we Francji
Biznes
Żałosne tłumaczenie Japan Tobacco; koncern wyjaśnia, dlaczego wciąż zarabia w Rosji
Materiał Promocyjny
Dzięki akcesji PKB Polski się podwoił