Polacy łasi na erotyczne zabawki

Zbliża się święto zakochanych. Walentynkowe gadżety widać już w centrach handlowych i na sklepowych witrynach. Tymczasem dane popularnej internetowej porównywarki cen wskazują, że lawinowo rośnie popularność produktów z kategorii "erotyka"

Publikacja: 30.01.2013 12:50

Polacy łasi na erotyczne zabawki

Foto: Fotorzepa, Kuba Krzysiak kk Kuba Krzysiak

Na początku lutego rozpoczyna się prawdziwe zakupowe szaleństwo. Sklepy oferują różnego rodzaju prezenty dla zakochanych, a salony z bielizną przeżywają oblężenie. Jak się jednak okazuje, wraz ze zmianą sposobu dokonywania zakupów z offline na online zmienia się także rodzaj wybieranych produktów, a romantyzm ustępuje miejsca ciekawości.

- Miesiąc przed Walentynkami zainteresowanie gadżetami erotycznymi w naszym sklepie wzrosło o prawie 30% - mówi Bartłomiej Urlik, właściciel sklepu www.eRozkosz.pl - W tym roku  z okazji zbliżającego się święta zakochanych użytkownicy poszukiwali przede wszystkim wibratorów dla par, ale ogromną popularnością cieszyły się również kulki gejszy i specjalne  pierścienie dla mężczyzn - dodaje.

Porównywarka cen Nokaut.pl zanotowała w 2013 roku znaczący wzrost zainteresowania Użytkowników kategorią Erotyka. Z analizy ruchu na stronie w pierwszym miesiącu 2012 i 1013 wynika, że kategoria ta ma aż o 30% większą dynamikę wzrostu od najpopularniejszej w całym serwisie kategorii Dom i ogród. Co więcej, w ciągu roku, znacząco zmieniły się preferencje zakupowe Użytkowników w jej obrębie.

Porównując tegoroczne wyniki z wynikami z 2012 roku, widać wyraźny spadek zainteresowania Użytkowników Bielizną erotyczną (o 13% w odniesieniu do całego ruchu w kategorii Erotyka) oraz znaczący, bo aż 15% wzrost zainteresowania produktami z zakresu Sprzętu erotycznego. O 3% wzrosło również zainteresowanie produktami z zakresu zdrowia intymnego.

Tym samym, najpopularniejszymi kategoriami produktowymi w Erotyce w styczniu 2013 roku są w kolejności: sprzęt erotyczny (wygenerował aż 40% ruchu w Erotyce), zdrowie intymne (18% całego ruchu w danej kategorii) i bielizna erotyczna (17%). Gadżety erotyczne, akcesoria i bielizna BDSM, feromony i afrodyzjaki oraz olejki i żele erotyczne zanotowały mniej jak 5% popularności każde w odniesieniu do ruchu opisywanej kategorii.

Aż 75% osób odwiedzających kategorię Zdrowie intymne poszukiwało specyfików na potencję i erekcję.

Na początku lutego rozpoczyna się prawdziwe zakupowe szaleństwo. Sklepy oferują różnego rodzaju prezenty dla zakochanych, a salony z bielizną przeżywają oblężenie. Jak się jednak okazuje, wraz ze zmianą sposobu dokonywania zakupów z offline na online zmienia się także rodzaj wybieranych produktów, a romantyzm ustępuje miejsca ciekawości.

- Miesiąc przed Walentynkami zainteresowanie gadżetami erotycznymi w naszym sklepie wzrosło o prawie 30% - mówi Bartłomiej Urlik, właściciel sklepu www.eRozkosz.pl - W tym roku  z okazji zbliżającego się święta zakochanych użytkownicy poszukiwali przede wszystkim wibratorów dla par, ale ogromną popularnością cieszyły się również kulki gejszy i specjalne  pierścienie dla mężczyzn - dodaje.

Biznes
Zaczyna się wojna sieci komórkowych o turystów. Orange kusi pakietami we Flex
Biznes
Zmarł Leonard Lauder, twórca światowego sukcesu koncernu Estée Lauder
Biznes
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Biznes
Wojna Izraela z Iranem, TikTok zmienia e-handel, Niemcy twardo o budżecie UE
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Biznes
Transformacja energetyczna mądrzej, ale niekoniecznie szybciej