Jak podał koncern w komunikacie w 2012 r. sprzedaż jego spółki macierzystej, Alticor na świecie wzrosłą o niemal 4 proc. do 11,3 mld dol. To siódmy z rzędu rok wzrostu Amway, a dodatkowo po raz pierwszy od ponad 20 lat sprzedaż wzrosła na wszystkich 10 kluczowych dla firmy rynkach takich jak: Chiny, Indie, Japonia, Korea, Malezja, Rosja, Tajwan, Tajlandia, Ukraina i USA.
Firma zapowiedziała także, iż przeznaczy ponad 335 mln dol. na inwestycje w infrastrukturę produkcyjną oraz badania i rozwój. W planach jest budowa czterech ośrodków w Stanach Zjednoczonych, nowego ośrodka produkcyjnego w Indiach oraz dwóch ośrodków w Chinach i Wietnamie. W 2012 r. firma informowała o zainwestowaniu 185 mln dol. w budowę czterech ośrodków przetwarzających surowce i produkujących preparaty witaminowe oraz suplementy diety marki Nutrilite w USA. Na 2013 r. zaplanowano rozpoczęcie budowy wartego 95 mln dol. ośrodka produkcyjnego w Tamil Nadu w Indiach. Zakończenie inwestycji ma nastąpić w 2015 roku. Z kolei w Chinach Amway planuje otworzyć drugi już ośrodek produkcyjny w mieście Guangzhou. Projekt wartości 75 mln dol., zostanie uruchomiony w 2016 r. Plany firmy obejmują również uruchomienie kolejnego ośrodka produkcyjnego w Wietnamie.
Choć firma konsumentom znana jest głównie z kosmetyków i artykułów chemii gospodarczej, to jednak jak podaje Amway w komunikacie w 2012 r. 46 proc. jego sprzedaży przypadło na suplementy diety. Kosmetyki stanowiły 26 proc., a kategoria artykułów dla domu 22 proc. 6 proc. przypadło na inne kategorie.