Rzeczniczka Astona Martina wyjaśniła jednak, że jej firma nie ma takich planów. — Nie mamy obecnie w planach dodania SUV-a do naszej gamy modeli — powiedziała. Nie chciała jednak powiedzieć nic więcej o rozmowach na temat produkcji.
Zdaniem brytyjskiego dziennika, ewentualna współpraca przy SUV jest jednym z potencjalnych obszarów współpracy obu marek. Dziennik przytoczył opinie i informacje osób, które prosiły o zachowanie ich anonimowości.
- Strony pracują nad ustaleniem warunków dodatkowej współpracy w zakresie dostaw komponentów elektrycznych — wyjaśnił Mercedes. Prezes Daimlera, Dieter Zetsche powiedział w styczniu, że firma jest otwarta na podzielenie się swą płytą podłogową pojazdu terenowego GL z Astonem Martinem. a to będzie zależeć od planów produkcyjnych Astona.
W ubiegłym roku brytyjska firma zaczęła z działem wyczynowym Daimlera, Mercedesem-AMG GmbH prace nad nową generacją wybranych silników V8, a Mercedes-Benz zaczął dostarczać Brytyjczykom komponenty elektroniki. Daimler z kolei przejął udział 5 proc. bez prawa głosu w brytyjskiej firmie istniejącej od 100 lat, która największą sławę osiągnęła w 1963 r. wypuszczając na rynek sportowe auto BD5 używane przez Jamesa Bonda w pierwszych filmach.