Na Zachodzie radzimy sobie znakomicie

Polska marka w Niemczech wciąż wymaga promocji.

Aktualizacja: 17.05.2015 21:28 Publikacja: 17.05.2015 21:00

Niemcy to nasz największy partner handlowy od 20 lat. Wartość eksportu w 2014 r. sięgnęła ok. 42 mld

Niemcy to nasz największy partner handlowy od 20 lat. Wartość eksportu w 2014 r. sięgnęła ok. 42 mld euro.

Foto: Bloomberg

O potencjale Niemiec jako kraju dogodnego dla ekspansji zagranicznej polskich firm nawet nie trzeba przekonywać. To nasz największy partner handlowy od 20 lat. Wartość eksportu w 2014 r. sięgnęła ok. 42 mld euro, czyli prawie dwa razy więcej niż przed kryzysem w 2008 r.

Także dla Niemiec stajemy się coraz poważniejszym partnerem. – W 2014 r. Polska awansowała na ósmą pozycję wśród partnerów handlowych tego kraju, a obustronne obroty sięgnęły rekordowej wartości 79 mld euro – podkreśla Michael Kern, dyrektor generalny Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej (AHK Polska).

Pozostało 86% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Polska kupiła kolejne nowoczesne bezzałogowce w USA i... sprzedaje bezzałogowce obserwacyjne Malezji