Aktualizacja: 10.06.2015 15:38 Publikacja: 10.06.2015 15:38
Wnetrze Boeinga 777-300ER
Foto: Bloomberg
Boeing chce jeszcze bardziej uatrakcyjnić ofertę dla potencjalnych nabywców, choć model 777 jest najlepiej sprzedającym się dwusilnikowym samolotem amerykańskiego koncernu. Nowy desing ma także na celu zmniejszenie wagi maszyny. Dzięki innym rozwiązaniom technicznym. Nowy 777-300ER ma być lżejszy o około 500 kg.
Pasażerowie samolotów od lat narzekają na ciasnotę w ubikacjach, ale jak twierdzi Elizabeth Lund, główna menedżer linii produkcyjnej 777, reakcja rynku jest pozytywna. - Dla wielu linii możliwość powiększenia możliwości przewozowych maszyn jest bardzo ważna - mówiła Lund podczas konferencji prasowej poprzedzającej paryski pokaz, który oficjalnie rozpocznie się 15 czerwca.
Zamrożone na terenie Wspólnoty gotówka i papiery wartościowe oligarchów objętych sankcjami oraz rosyjskich państ...
Telewizja Russia Today - propagandowa tuba rosyjskiego reżimu, dostała w minionym roku rekordową kwotę pieniędzy...
Już trzy czwarte firm w Unii osiągnęło w 2024 r. co najmniej podstawowy poziom wykorzystania technologii cyfrowy...
Upadłe Rafako i Hutę Częstochowa dotychczas łączył jeden, wspólny sposób ratowania poprzez udział spółek Skarbu...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Blisko połowa Polaków nie widzi swojej drogi zawodowej w prowadzeniu własnego biznesu, choć ponad 80 proc. uważa...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas