Nietypowa kampania Gino Rossi

Prezes wziął udział w reality-show, w którym został szeregowym pracownikiem firmy.

Publikacja: 12.10.2015 15:02

Tomasz Malicki, prezes Gino Rossi

Tomasz Malicki, prezes Gino Rossi

Foto: materiały prasowe

Tomasz Malicki, prezes Gino Rossi, wziął udział w programie „Kryptonim szef", przygotowanym dla TVP1 (odcinek zostanie wyemitowany w środę o 20:25). Szef słupskiej firmy będzie musiał opuścić luksusowe biuro i zatrudni się w swojej firmie na stanowiskach sprzedawcy, kaletnika oraz pracownika magazynu komponentów (fleki, obcasy, podeszwy, etc.). „Tomasz Malicki przejdzie spektakularną metamorfozę, aby żaden z pracowników nie mógł go rozpoznać. Peruka, broda i okulary całkowicie odmienią prezesa spółki" - czytamy w opisie programu.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Rekordowa liczba bankructw dużych firm na świecie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Święta spędzane w Polsce coraz popularniejsze wśród zagranicznych turystów
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki