Nietypowa kampania Gino Rossi

Prezes wziął udział w reality-show, w którym został szeregowym pracownikiem firmy.

Publikacja: 12.10.2015 15:02

Tomasz Malicki, prezes Gino Rossi

Tomasz Malicki, prezes Gino Rossi

Foto: materiały prasowe

Tomasz Malicki, prezes Gino Rossi, wziął udział w programie „Kryptonim szef", przygotowanym dla TVP1 (odcinek zostanie wyemitowany w środę o 20:25). Szef słupskiej firmy będzie musiał opuścić luksusowe biuro i zatrudni się w swojej firmie na stanowiskach sprzedawcy, kaletnika oraz pracownika magazynu komponentów (fleki, obcasy, podeszwy, etc.). „Tomasz Malicki przejdzie spektakularną metamorfozę, aby żaden z pracowników nie mógł go rozpoznać. Peruka, broda i okulary całkowicie odmienią prezesa spółki" - czytamy w opisie programu.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Aktywa oligarchów trafią do firm i osób w Unii poszkodowanych przez rosyjski reżim
Biznes
Rekordowe wydatki Kremla na propagandę za granicą. Czy Polska jest od niej wolna?
Biznes
Polskie firmy nadrabiają dystans w cyfryzacji
Biznes
Rafako i Huta Częstochowa. Będą razem produkować dla wojska?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Materiał Promocyjny
Dlaczego Polacy boją się założenia firmy?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne