Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.10.2015 16:09 Publikacja: 18.10.2015 14:57
Foto: Bloomberg
Sprzedaż aut tych marek wzrosła łącznie o 8,3 proc., podczas gdy nowe rejestracje w Europie zwiększyły się o 9,8 proc. Przy tym najszybciej rosła sprzedaż Skody i Audi (po 10 proc.). Z mniejszym entuzjazmem podeszli do tych aut Amerykanie, bo w USA sprzedaż stanęła, ale oczekiwano jej spadku, który nie nastąpił. Oznacza to, że mimo wszystko klienci są lojalni wobec marki. Ta lojalność wspierana jest w USA funduszami przekazywanym dilerom (1,5 tys. dol. za każde sprzedane auto i z tych pieniędzy nie muszą się rozliczać) oraz ofertą rabatu w wysokości 2 tys. dol. Według najbardziej znanego niemieckiego analityka rynku motoryzacyjnego, Ferdinanda Dudenhoffera wielkie sieci dilerskie w Internecie oferowały rabat w wysokości 21 proc. od wrześniowej ceny sprzedaży.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W wieku 59 lat zmarł Maciej Adamkiewicz, polski miliarder, chirurg i wieloletni szef spółki Adamed Pharma. Był n...
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności.
Reżyser Francis Ford Coppola sprzedaje kilka cennych przedmiotów ze swojej osobistej kolekcji. Jak podaje magazy...
Moderna poinformowała, że zrezygnuje z dalszych prac nad eksperymentalną szczepionką przeciwko cytomegalowirusow...
Rosję czeka gospodarczy wstrząs po decyzjach USA i UE o nowych sankcjach, a Indie i Chiny ograniczają handel z K...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Platformy internetowe udostępniają MŚP narzędzia, które mogą pomóc w pozyskiwaniu klientów, zwiększeniu sprzedaż...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas