Reklama
Rozwiń
Reklama

Muzyka? Głównie cyfrowa, choć Polacy nie rezygnują z płyt

W 2024 r. wydatki na muzykę przekroczyły 850 mln zł, co oznacza aż 26 proc. wzrost rok do roku. To głównie efekt cyfrowych form, ale zaskakująco mocno rosną także nośniki jak winyle i płyty CD.

Publikacja: 16.04.2025 16:52

Muzyka? Głównie cyfrowa, choć Polacy nie rezygnują z płyt

Foto: Adobe Stock

Jak wynika z danych Związku Producentów Audio Video, Polska zajmuje 18 miejsce w rankingu największych rynków muzycznych świata.

Z podsumowania roku wynika, że sprzedaż cyfrowa to już ponad 80 proc. rynku, zatem w 2024 r. na muzykę w formatach cyfrowych wydaliśmy o prawie jedną trzecią (31 proc.) więcej niż w roku 2023, co przełożyło się na 685 mln zł.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Miliardy dla startupów, UE uderza w eksport Chin i walka z korupcją w Kijowie
Biznes
Afera korupcyjna na Ukrainie, tania energia, Pekin puszcza oko do Madrytu
Biznes
Sebastian Kondracki: Bielik AI ma już milion pobrań. I w żadnym wypadku nie jest na sprzedaż
Patronat Rzeczpospolitej
Samodzielność to nowa waluta przyszłości
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Pożyczki z SAFE zagrożone, odwet Brukseli na Chinach i zwolnienie z relokacji
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama