Reklama
Rozwiń
Reklama

Muzyka? Głównie cyfrowa, choć Polacy nie rezygnują z płyt

W 2024 r. wydatki na muzykę przekroczyły 850 mln zł, co oznacza aż 26 proc. wzrost rok do roku. To głównie efekt cyfrowych form, ale zaskakująco mocno rosną także nośniki jak winyle i płyty CD.

Publikacja: 16.04.2025 16:52

Muzyka? Głównie cyfrowa, choć Polacy nie rezygnują z płyt

Foto: Adobe Stock

Jak wynika z danych Związku Producentów Audio Video, Polska zajmuje 18 miejsce w rankingu największych rynków muzycznych świata.

Z podsumowania roku wynika, że sprzedaż cyfrowa to już ponad 80 proc. rynku, zatem w 2024 r. na muzykę w formatach cyfrowych wydaliśmy o prawie jedną trzecią (31 proc.) więcej niż w roku 2023, co przełożyło się na 685 mln zł.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Biznes
Miało być bezpiecznie, będzie oszczędnie. Rząd majstruje przy cyberbezpieczeństwie
Biznes
Google inwestuje w Niemczech. Dobra wiadomość dla niemieckiego rządu
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Nowy cel klimatyczny UE, obniżka stóp i kłopoty handlu
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama