Reklama

Muzyka? Głównie cyfrowa, choć Polacy nie rezygnują z płyt

W 2024 r. wydatki na muzykę przekroczyły 850 mln zł, co oznacza aż 26 proc. wzrost rok do roku. To głównie efekt cyfrowych form, ale zaskakująco mocno rosną także nośniki jak winyle i płyty CD.

Publikacja: 16.04.2025 16:52

Muzyka? Głównie cyfrowa, choć Polacy nie rezygnują z płyt

Foto: Adobe Stock

Jak wynika z danych Związku Producentów Audio Video, Polska zajmuje 18 miejsce w rankingu największych rynków muzycznych świata.

Z podsumowania roku wynika, że sprzedaż cyfrowa to już ponad 80 proc. rynku, zatem w 2024 r. na muzykę w formatach cyfrowych wydaliśmy o prawie jedną trzecią (31 proc.) więcej niż w roku 2023, co przełożyło się na 685 mln zł.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Polska wstrzymuje eksport z Chin, PGZ z licencją na amunicję 155 mm
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Biznes
Mercedes-Benz chce zarejestrować markę w Rosji. Dlaczego robi to teraz?
Biznes
Hyundai w ogniu napięć USA–Korea Płd. Fabryka w Georgii opóźniona przez akcję służb
Biznes
Zakupy systemów antydronowych, kłopoty niemieckiego eksportu i decyzja EBC
Reklama
Reklama