Reklama
Rozwiń
Reklama

Awantura o pizzę z ananasem. Nowa cena, to 100 funtów

Kilkanaście pizzerii na świecie wypowiedziało wojnę podawaniu pizzy hawajskiej. Czyli do typowych składników dodawany jest ananas. To prowokacja, czy chwyt marketingowy?

Publikacja: 26.01.2025 14:40

Awantura o pizzę z ananasem. Nowa cena, to 100 funtów

Foto: Adobestock

Wiadomo, że Włosi są bardzo konserwatywni, jeśli chodzi o podejście do gastronomii. Capuccino po 11-tej? Tylko dla turystów. Dla Włochów, to obciach. Spaghetti bolognese na Sycylii? Nie do pomyślenia. W ten gastronomiczny krajobraz wpisują się także rodzaje pizzy i dodatków jakie się na niej znajdą. Ananas? Nie pasuje, bo jest słodki i nijak nie pasuje do słono-kwaskowej gamy smaków.

W tym przypadku nagłośnienie nietypowego składnika , jest efektem wielkiego światowego wzrostu popularności kuchni włoskiej.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
ORLEN napędza transformację w Europie Centralnej
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Cyberatak na polskie biuro podróży. Wyciekły dane klientów
Biznes
Spotkanie Trump–Xi, ustawa schronowa a ceny mieszkań, auta w Polsce tanieją
Biznes
Centra usług widzą szansę w rozwoju AI. Czas transformacji
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Równe płace, równe szanse – Grupa Żabka ponownie z certyfikatem EQUAL-SALARY
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama