Euro 2024 to emocje nie tylko sportowe. Spółki giełdowe wydają krocie na sponsoring

Najwyższe notowania mają Francuzi. Ale najwięcej warci są Anglicy. Polska jest w drugiej dziesiątce. W tym roku wydatki sponsoringowe na futbol mogą jednak u nas spaść.

Publikacja: 14.06.2024 04:30

Orlen współpracuje z Polskim Związkiem Piłki Nożnej w charakterze sponsora generalnego zarówno repre

Orlen współpracuje z Polskim Związkiem Piłki Nożnej w charakterze sponsora generalnego zarówno reprezentacji mężczyzn, jak i kobiet

Foto: Adobe stock

Już w piątek meczem Niemców ze Szkotami rozpoczną się Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej 2024, których gospodarzem są nasi zachodni sąsiedzi. Udział w turnieju wezmą 24 narodowe reprezentacje. Wśród nich będzie też drużyna polska, która trafiła do grupy D. Pierwszy mecz zagra w najbliższą niedzielę z Holandią, a następnie 21 czerwca z Austrią i 25 czerwca z Francją. Wyjście z grupy będzie bardzo trudne, ale jak to bywa w sporcie, nie jest niemożliwe.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Uczelnie chronią zagranicznych studentów. „Zatrudnijcie adwokata, nie opuszczajcie USA”
Biznes
Chiny zbliżają się do UE. Rekord na GPW. Ukrainie grozi niewypłacalność
Biznes
Unia Europejska nie wycofuje się z ESG
Biznes
Trwa konkurs dziennikarski „Voice Impact Award”
Biznes
Davos w cieniu skandalu. Założyciel forum oskarżany o nadużycia finansowe i etyczne