Karta Sturbucksa pod choinkę

Sieć kawiarni Starbucks spodziewa się rekordowej sprzedaży sklepowych kart upominkowych w wigilię Bożego Narodzenia. To jeden z najpopularniejszych prezentów kupowanych przez Amerykanów w ostatniej chwili.

Aktualizacja: 23.12.2015 15:57 Publikacja: 23.12.2015 15:10

Karta Sturbucksa pod choinkę

Foto: Bloomberg

W ubiegłym roku 24 grudnia konsumenci w USA  i Kanadzie kupili 2,5 miliona przedpłaconych kart upominkowych, pozwalających na kupowanie kawy i innych napojów w sieci Starbucksa. To 1700 kart na minutę. Upominek ten otrzymał co siódmy dorosły mieszkaniec USA.

W tym roku ma być jeszcze lepiej – twierdzą władze Starbucksa powołując się na dotychczasowy trend i na przyzwyczajenia konsumentów do kupowania prezentów w ostatniej chwili. Sieci nie zaszkodziły nawet kontrowersje związane z wprowadzonymi w listopadzie świątecznymi kubkami na napoje, na których zabrakło motywów związanych bezpośrednio z Bożym Narodzeniem.  W internecie pojawiły się oskarżenia, że Starbucks odcina się od chrześcijańskich korzeni.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biznes
Złote Spinacze 2024 rozdane! Kto dostał nagrody?