Reklama

Sieć jubilerska W.Kruk postawiła na Węgry

Polskie firmy z tego sektora w poszukiwaniu zamożnych klientów zaczynają coraz śmielej wychodzić na inne rynki w naszym regionie.

Publikacja: 08.12.2023 03:00

Sieć jubilerska W.Kruk postawiła na Węgry

Foto: Fotorzepa, Dariusz Majgier

Dwa salony najstarszej polskiej marki jubilerskiej W.Kruk działają już w Budapeszcie i Segedynie – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To pierwsze zagraniczne placówki polskiej marki, choć nie pierwsza próba pojawienia się poza rodzimym rynkiem.

– Analizowaliśmy rożne rynki, wybraliśmy Węgry, ponieważ choćby w Czechach aktywnych jest już wiele podmiotów, w tym nasza polska konkurencja. Wcześniej rozważaliśmy także wejście na ten rynek, ale plany pokrzyżowała pandemia i projekt został wstrzymany. Po Węgrzech oczywiście analizujemy inne rynki w regionie, czas pokaże, gdzie możemy się pojawić – mówi Łukasz Bernacki, prezes W.Kruk.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Horyzont Europa to Liga Mistrzów europejskiej nauki
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Patronat Rzeczpospolitej
Horizon4Poland’25 – największy matchmaking w Polsce!
Biznes
Nvidia przebija 5 bln dol., USA tną siły w Europie, Francja kontra Big techy
Biznes
Rosjanie nie chcą wypoczywać w Królewcu, boją się wojny i drożyzny
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Między transparentnością a ochroną przed nadużyciami
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama