Well Wólczanka, czyli pomysł na odmłodzenie marki

Nowym konceptem sklepów z odzieżą dla kobiet i mężczyzn grupa VRG z Krakowa chce przyciągnąć klientelę w wieku 25+. To element większego planu.

Publikacja: 12.10.2023 03:00

Marta Fryzowska, wiceprezeska VRG

Marta Fryzowska, wiceprezeska VRG

Foto: mat. pras.

Grupa VRG, właściciel kilku marek odzieżowych i jubilerskiej W.Kruk, zdecydowała się na ważny krok – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. W piątek 13 października zaczyna zmianę szyldów największych salonów prowadzonych do tej pory pod jedną z najstarszych działających na rynku marek krawieckich w kraju – Wólczanka.

Jak mówi „Rz” Marta Fryzowska, wiceprezeska VRG, koncept, który zamierza rozwijać grupa, będzie nosić nazwę „Well Wólczanka”.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Jacht oligarchy ze złotym fortepianem idzie pod młotek
Biznes
Mesko będzie produkować 250 mln pocisków rocznie
Biznes
Katastrofa Boeinga w Indiach, polska zbrojeniówka w impasie i powrót atomu
Biznes
Donald Trump zapowiedział zmiany w polityce imigracyjnej pod naciskiem farmerów
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Biznes
Zmiany u Pracodawców RP. Odchodzi prezes