Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 21.08.2025 16:34 Publikacja: 12.10.2023 03:00
Marta Fryzowska, wiceprezeska VRG
Foto: mat. pras.
Grupa VRG, właściciel kilku marek odzieżowych i jubilerskiej W.Kruk, zdecydowała się na ważny krok – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. W piątek 13 października zaczyna zmianę szyldów największych salonów prowadzonych do tej pory pod jedną z najstarszych działających na rynku marek krawieckich w kraju – Wólczanka.
Jak mówi „Rz” Marta Fryzowska, wiceprezeska VRG, koncept, który zamierza rozwijać grupa, będzie nosić nazwę „Well Wólczanka”.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Polskie lotniska notują rekordowe wzrosty liczby pasażerów, Holandia wysyła do Polski systemy Patriot i żołnierz...
Mimo dość stabilnej produkcji miedzi zyski koncernu spadły. Tej wiosny okazały się istotnie słabsze niż rok temu...
Budowa Centralnego Portu Komunikacyjnego to nie tylko lotnisko i kolej dużych prędkości. To inwestycja, która re...
Spotkanie koalicji chętnych przyniosło zapowiedź kolejnych sankcji na Rosję. Polska znów znalazła się w ogonie E...
Wojna o sukcesję w imperium Zygmunta Solorza ożywa. Założyciel Polsatu i jego syn nie widnieją już w tabeli akcj...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas